0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичне забезпечення мотивування персоналу підприємства сфери послуг (ID:470711)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 55
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ 4 1.1 Сутність, цілі і завдання мотивування персоналу на підприємстві 4 1.2 Методичний інструментарій мотивування персоналу на підприємстві 14 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ «BORTNICHI HOUSE» 23 2.1Характеристика кадрового забезпечення підприємства 23 2.2Аналіз системи мотивації праці персоналу підприємства 27 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ «BORTNICHI HOUSE» 35 3.1 Заходи щодо вдосконалення та підвищення мотивації персоналу в готелі «Bortnichi House» 35 3.2 Впровадження методу KPI на підприємстві 43 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТОК А 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дослідження - розробити рекомендації щодо вдосконалення системи мотивації персоналу готелю «Bortnichi House» Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Дати визначення поняттям сутність, цілі і завдання мотивування персоналу на підприємстві 2. Охарактеризувати кадрове забезпечення підприємства 3. Провести аналіз системи мотивації праці персоналу готелю «Bortnichi House» 4. Запропонувати заходи щодо вдосконалення та підвищення мотивації персоналу в готелі «Bortnichi House» 5. Запропонувати шляхи впровадження методу KPI на підприємстві. Проблеми мотивації та стимулювання персоналу розглядається доволі давно та широко обговорюється в публіцистичній і науковій літературі. Такі автори і світові вчені як: Р.Акофф, Дж.Адамс, К. Альдерфер, С.Бір, Г.Беккер, Врум, Ф.Тейлор, Е. Локк та інші, цілком успішно займалися розробкою теорій мотивацій персоналу, але тим не менше з плином часу в сучасному світі кадрова політика змушена адаптуватися під все нові і нові тенденції світової спільноти що вимагає розробки і застосування новітніх практик та технологій. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ 1.1 Сутність, цілі і завдання мотивування персоналу на підприємстві Мотивація (від латинського «motio») - означає рух, а не потяг, як стверджують деякі. Оскільки терміни «мотивувати» й «вести» можна розуміти і використовувати в одному і тому ж значенні. Люди несуть в собі прагнення до чогось, коли стають співробітниками. Досягнення - один з його специфічних і елементарних життєвих принципів. Мотивація як принцип управління повинна активувати, пов'язувати і направляти безпосередньо мотивацію співробітників. У світі праці виникає питання, що спонукає людей присвятити себе певної задачі, працювати над нею, вносити особистий інтерес, ініціативу і результативність, навіть незважаючи на опір або у важких обставинах. І те, і інше можна зрозуміти, тільки якщо подумати про своїх зовнішніх обставинах, своїх особистих потребах і цінностях зі своїми очікуваннями, а також про свої здібності й досвід. Мотиватори - це цінності і цілі, до я