0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження особливостей емоційного стану у підлітковому віці підлітковому віці (ID:470746)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..................................................……………………………………...……3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми дослідження емоційного стану підлітків 1.1.Аналіз наукової літератури з проблеми дослідження................. 1.2. Визначення функції емоцій…………………………. 1.3. Особливості прояву емоційних станів у підлітковому віці.................. Висновки до першого розділу ……………. ……………………… Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЯВУ емоційної сфери У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 2.1. Методи та умови проведення дослідження особливостей емоційної сфери у підлітковому віці............................... 2.2. Інтерпретація та узагальнення одержаних даних……....... Висновки до другого розділу………………………… ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .................................……………..............……….. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ................…………………………………..……..... ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета роботи – Теоретично вивчити та емпірично дослідити особливості емоційної сфери у підлітковому віці. Завдання дослідження. 1.Провести теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження; 2.Дослідити особливості емоційної сфери у підлітковому віці; 3.Провести емпіричне дослідження емоційної сфери у підлітків; Об'єкт дослідження: емоційний стан Предмет дослідження: особливості емоційної сфери підлітків Методи дослідження: Для рішення поставлених завдань застосований комплексний підхід, що складається з об’єднання теоретичного аналізу наукових джерел і констатуючого експерименту. Використовувалися наступні методи: спостереження, бесіда, аналіз продуктів діяльності та конкретні методики: «Неіснуюча тварина» та «Кактус» База дослідження: Дослідження проводилося на базі школи № 22 м Одеси. В експерименті приймали участь 20 дітей віком від 10 до 13 років. Структура роботи: робота включає вступ, два розділу, загальні висновки та список використаних наукових джерел. Загальний обсяг роботи 35 сторінок. У списку використаних джерел 31 найменувань. Розділ 1. Теоретичний АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ПІДЛІТКІВ 1.1.Аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Довгі роки вчені протиставляли емоції і процеси, пов'язані з пізнанням навколишньої дійсності, вважаючи емоції явищем, що дістався нам у спадок від далеких тварин предків. На сьогоднішній день загальноприйнято, що в структуру емоцій входить не тільки суб'єктивний компонент, т. Е. Віддзеркалення стану людини, а й пізнавальний компонент - відображення об'єктів і явищ, що мають певне значення для потреб, цілей і мотивів людини, що переживає емоції. Звідси випливає подвійна обумовленість емоцій - з одного боку, потребами людини, які визначають його ставлення до об'єкта емоцій, а з іншого - його здатністю відобразити і зрозу