0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ (ID:470754)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 224
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ…………... 1.1. Особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку……. 1.2. Поняття, види та стадії адаптації та дезадаптації молодших школярів…………………………………………………….…. 1.3. Проблема дезадаптації дітей молодшого шкільного віку, форми проявлення і причини дезадаптації.………………..... 1.4. Сучасні підходи до адптації молодшого школяра в умовах НУШ…………………………………………………….…….. Висновки до розділу 1……………………………….………... РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РІЗНИХ МЕТОДІВ, РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ……………. 2.1. Організації і методики дослідження……………..……….….. 2.2. Дослідження умов адаптації молодших школярів в умовах НУШ методом порівняльного аналізу…………………….… 2.3. Інтерпретація одержаних експериментальних даних…….… Висновки до розділу 2……………………………………….... РОЗДІЛ 3. ПРОФІЛАКТИКА ДЕЗАДАПТАЦІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ……………………………. 3.1. Загальна характеристика корекційних програм для школярів……………………………………………………….. 3.2. Цикл занять для розвитку пізнавально – вольової сфери, навичок поведінки в шклі…………………...……………...... Висновки до роздылу 3………………………………………. ВИСНОВКИ…………………………………………………………............ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...…. ДОДАТКИ…………………………………………………………………....
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження -- процес адаптації молодших школярів в умовах НУШ.. Предмет дослідження -- зміст роботи шкільного психолога з попередження і корекції шкільної дезадаптації учнів початкових класів. Методи дослідження: 1) теоретичні -- аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми адаптації; 2)метод теоретичного моделювання -- на засадах якого було визначено модель та етапи адаптації; 3) емпіричні -- прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); 4) діагностичні -- спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз навчально-виховної документації, за допомогою яких визначалися показники адаптованості першокласників; 5) організаційно-експериментальні -- констатуючий та формуючий педагогічні експерименти; 6) методи математичної статистики - за допомогою яких оброблялися результати педагогічного експерименту. Проведений аналіз літератури та сучасного стану справа по адаптації молодших школярів показала, що дана проблема є міждисциплінарною та потребує комплексного вирішення різних чинників адаптації молодших школярів вумовах НУШ. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що зроблено спробу виявити і порівняти вплив різних чинників на процес соціальної адаптації молодших школярів. Розкрити зміст діяльності шкільних психологів і класних керівників, батьків з покращенням умов адаптації та забезпечення психологічного благополуччя школярів. Практичне значення роботи полягає в тому, що розкриті основні положення, адаптивні методи та методики, профілактики дезадаптації молодших школярів в умовах НУШ і можуть послужити основою майбутньої спільної діяльності батьків, педагогів та психологів, які докладатимуть максимум зусиль на виховання соціальної гармонійно розвиненої особистості. Загальни й о бся г ку рсо во ї ро бо ти  скла в 150 сторіно к, з я ки х о сно вни й те кст-109 сторінок. У  до слідже нні ви ко ри ста но  102 найменування  літератури, та бли ці та  до да тки . РОЗДІЛ 1 ТЕ О РЕ ТИ ЧНІ О СНО ВИ  ПРО БЛЕ МИ  А ДА ПТА ЦІЇ МО ЛО ДШИ Х ШКО ЛЯ РІВ В У МО ВА Х НУ Ш 1.1.О со бли во сті ро зви тку  діте й мо ло дшо го  шкільно го  віку  Всту п до  шко ли  є о днією  з на йва жли віши х по дій у  жи тті ди ти ни . Переживаються й о сми слю ю ться  по зи ти вні на слідки  фізи чно го  та  со ціа льно -пси хо ло гічно го  ро зви тку  ди ти ни . О скільки  сьо го дні ба га то  діте й по чи на ю ть на вча ння  не  з се ми річно го , а  з ше сти річно го  віку , ви ни ка є ба га то  про бле м і за пи та нь. То му  ви ни ка є не о бхідність зна ти  пси хо ло гію  ше сти річно го  у чня , а дже  різни ця  між та ки ми  дітьми  ве ли че зна . А на то мо -фізіо ло гічні мо жли во сті мо