Формування комунікативної компетентності у школярів підліткового віку на уроках музичного мистецтва (ID:470814)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………….…3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА..........................................................................................................5
1.1. Поняття комунікативної компетентності та її структура.............................5
1.2. Особливості формування комунікативної компетентності учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва............................................12
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ...........................................17
2.1. Діагностика рівня сформованості комунікативної компетентності школярів підліткового віку………………………………………………......….17
2.2. Методика розвитку комунікативної компетентності школярів підліткового віку на уроках музичного мистецтва............................................20
ВИСНОВКИ ……………………………………………………….…………. .. 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………...…… 26
ДОДАТКИ............................................................................................................. 29
Зразок роботи
Предмет дослідження – формування комунікативної компетентності в школярів підліткового віку на уроках музичного мистецтва.
Завданнями даної курсової роботи є такі:
- розглянути теоретичні основи формування комунікативної компетентності учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва;
- дослідити методи формування комунікативної компетентності учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва;
- запропонувати шляхи удосконалення формування комунікативної компетентності учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва;
- зробити висновки.
Методологічною основою дослідження є загально філософські принципи системно-діяльнісного, порівняльно-історичного, процесного, структурного, діалектичного підходів до вивчення методів і прийомів формування комунікативної компетентності учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва, як багатоаспектного явища сучасної дійсності.
Для обґрунтування положень, висунутих в курсовому дослідженні, були використані як загальнонаукові методи системного аналізу та синтезу, так і методи ситуаційного, економіко-математичного, статистичного та соціологічного аналізу.
Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
1.1.Поняття комунікативної компетентності та її структура
Питання комунікативної компетентності як інтегральної властивості школяра, що включає розвинені комунікативні здібності та сформовані уміння і навички міжособистісного спілкування, вивчала значна кількість учених.
Методологічним орієнтиром для вітчизняних дослідників є роботи Ф. Бацевича, О. Божович, В. Введенського, М.
Інші роботи з даної категорії: