Робота з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час (ID:470834)
Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС.............................................................................................................................5
1.1. Суть та ознаки обдарованості……………………………………………..5
1.2. Особливості роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час.......................................................................................11
РОЗДІЛ 2. РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС...........................................................................................................................14
2.1. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час..............................................................................................................................14
2.2. Науково-методичні засади роботи з обдарованими дітьми.........................................................................................................................17
2.3. Учнівська олімпіада, як особлива форма роботи з обдарованими дітьми в позаурочний час…………………………………………………………………..19
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС...........................................................................................................................23
3.1.Розвиток обдарованості учнів на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час.......................................................................................................23
3.2.Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими
дітьми………………………………………………………………………………..26
ВИСНОВОК......................................................................................................30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..........................................................31
ДОДАТКИ……………………………………………………………………..33
Зразок роботи
Сьогодні система роботи з обдарованими учнями пов'язана з новітніми умовами і вимогами швидкозмінного світу, що породив ідею організації цілеспрямованого створення людей, що володіють яскраво вираженими здібностями під час вивчення основ обслуговуючої праці.
Новою українською школою має забезпечуватися всегранний розвиток індивідуальності особистості як індивіда та найвищої суспільної цінності на базі виявлення її задатків, здібностей, обдарувань і талантів. В Україні прийнято низку законів і програм (зокрема Закон України "Про освіту", Національна програма "Діти України", Програма розвитку обдарованих дітей і молоді, Указ Президента України про підтримку обдарованих дітей та інші), які направлені на формування загальнодержавної мережі навчальних закладів для обдарованої молоді.
Особливості роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час найширше в педагогіці досліджували учені Босенко М.І.[1], Ващенко Г.В.[2], Вишневський О.І.[3], Вєтрова О.Д.[4], Володарська М.О.[5], Волкова Н.П.[6], Гнатюк О.В.[7], Горай Ю.О.[8], Громовий В.Ф.[9]. Різною мірою до вивчення цього підходу у своїх працях зверталися вчені:Громова Е.Ф.[10], Зазимко О.В.[11], Ксьонзович І.[12], Кульчицька О.І.
Виходячи з усього вищесказаного, була визначена тема курсової роботи: «Робота з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час».
Метою роботи є теоретичне обґрунтування і практичне дослідження основних методів і прийомів роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час.
Об’єктом дослідження виступає навчально-виховний процес, діяльності педагогів та учнів.
Предмет дослідження: робота з обдарованими дітьми.
Завданнями даної курсової роботи є такі:
- розглянути теоретичні основи роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час;
- дослідити особливості організації роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час;
- запропонувати шляхи удосконалення роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час;
- зробити висновки.
Методологічною основою дослідження є загально філософські принципи системно-діяльнісного, порівняльно-історичного, процесного, структурного, діалектичного підходів до вивчення методів і прийомів роботи з обдарованими дітьми на уроках обслуговуючої праці та в позаурочний час, як багатоаспектного явища сучасної дійсності. Для обґрунтування положень, висунутих в курсовому дослідженні, були використані як загальнонаукові методи системного аналізу та синтезу, так і методи ситуаційного, економіко-математичного, статистичного та с
Інші роботи з даної категорії: