0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної діяльності підприємства (ID:470873)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 45
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття реклами та рекламної діяльності у системи маркетингу підприємства 5 1.2.Сутність організації рекламної діяльності підприємства 10 1.3.Етапи процесу організації рекламної діяльності на підприємстві 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «VITORIS» 19 2.1. Напрями роботи рекламного відділу компанії Vitoris 19 2.2. Методи організації рекламної діяльності компанії Vitoris 24 2.3. Проект ZALA компанії Vitoris, як приклад правильно організованої рекламної діяльності 28 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1 Методи підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства 32 3.2 Перспективи підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві Vitoris 35 3.3 Пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності компанії Vitoris 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Низкою сучасних економічних і соціальних практик супроводжується не лише стабільність діяльності, але і створення та запровадження новітніх для України методів та інструментів. Ключовим елементом трансформації українського суспільства в напрямку громадянськості, сучасності, європезації є наявність зворотного зв’язку між головними суб’єктами відносин, технологія забезпечення якого у світі називається рекламною діяльністю. Сфера будівництва та архітектури нині переживає часи випробувань та труднощів: недостатнє фінансування, низька дохідність, висока конкуренція, низькі платоспроможні можливості населення, недосконале законодавство з даного питання, тощо. І в першу чергу грамотна реклама зможе вивести дану сферу з кризового стану, адже завдяки йому є можливість завоювати довіру та підтримку не лише потенційних покупців, але і державних органів, іноземних інвесторів та партнерів. Тому дослідження питання організації рекламної діяльності є актуальним та має високе наукове і практичне значення. Інформаційною базою дослідження виступали роботи вітчизняних і зарубіжних учених-економістів, спеціальна економічна література, нормативно-законодавчі акти України, матеріали наукових конференцій, періодичні видання, ресурси мережі Інтернет. Зокрема, дослідження організації рекламної діяльності потрапило у призму таких науковців: Водяник М.О.[1], Войтович Н.М.[2], Данайканич О.В.[4], Дилищ Н.М.[5], Дикунський І.М.[6], Зінченко А.Г.[7], Карпенко Н.В.[8], Касян С.Я.[9], Ковтун Т.В.[10], Кузнєцова О.С.[11], Ковінько О.М.[12], Логвинова Ю.М.[13], Лук’янець Т.І.[14], Маєвський О.С.[15], Мельник А.М. [16] та ін. Працям даних науковців належить велика роль у створенні наукового трактування і пояснення особливостей організації рекламної діяльності. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної курсової роботи є виявлення особливостей організації рекламної діяльності підприємства та методів підвищення її ефективності. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання: дослідити теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства; розглянути особливості організації рекламної діяльності на прикладі компанії «Vitoris»; запропонувати шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства; зробити висновки. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність. Предметом дослідження являється компанія «Vitoris».