0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення поняття авторського права в школі (ID:472618)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 41
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………….……3 Розділ 1. Поняття авторського права …………………………...……………….5 1.1.Об'єкт, суб'єкт та завдання авторського права………………..…………….5 1.2. Функції та принципи авторського права……………………..……………12 1.3. Джерела авторського права в Україні……………………………….…….14 Розділ 2. Вивчення поняття авторського права в школі (аналіз шкільних програм з інформатики та інших предметів щодо вивчення авторського права)……………………………………………………………………..………19 Розділ 3. Методика ознайомлення учнів з авторським правом …….………..26 3.1. Методика ознайомлення учнів 5-8 класу з авторським правом……..…..26 3.2. Методика ознайомлення учнів старших класів з авторським правом…………………………………………………….………………………32 Висновки………………………………………………………..………………..40 Перелік використаних джерел……………..………………………………..…..41 Додаток А Додаток Б
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Питання авторського і суміжних прав були предметом ряду досліджень, але більша їх частина проведена російськими авторами (Р.Б. Хаметов, Д. А. Коваленко, С.В. Єрмаков) на основі аналізу російського законодавства і стосовно окремих аспектів. Українська дослідниця О.В. Таран визначила деякі аспекти авторського і суміжних прав але сформульовані положення є досить дискусійними і не вичерпують проблему. Названі обставини й обумовлюють актуальність обраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Мета дослідження полягає в тому, щоб на основі вивчення загальнотеоретичних положень авторського права, визначити положення і рекомендації щодо підвищення ефективності методики ознайомлення учнів з поняттям авторського і суміжних прав. Відповідно до мети дослідження було поставлено до вирішення такі взаємозв’язані завдання: встановити визначення поняття авторського і суміжних прав; визначити особливості порушення авторського і суміжних прав; встановити особливості викладання поняття авторського і суміжних прав на уроках інформатики; розробити методики, які можуть використовуватися з метою підвищення ефективності викладання поняття авторського права на уроках інформатики. Об’єктом дослідження є діяльність, пов’язана з порушенням авторського і суміжних прав, а також відповідні правовідносини. Предметом дослідження є елементи викладання поняття авторського права на уроках інформатики. Методи дослідження. Методологічну основу дослідження становлять загальний діалектичний метод наукового пізнання дійсності. Також використано інші методи дослідження, а саме: системно-структурний метод – для встановлення різновидів порушень авторського права; порівняльно-правовий метод – у ході аналізу положень законодавства України; соціологічні методи (опитування, анкетування) – для збо