0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ТПМ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:472656)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 44
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ТПМ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……… 6 1.1. Наукові підходи до проблеми формування кількісних уявлень у дошкільному віці …………………………………………………………………6 1.2. Характеристика формування кількісних уявлень в онтогенезі…10 1.3. Труднощі формування кількісних уявлень у дітей з ТПМ на етапі дошкільного дитинства ………………………………………………………….15 Висновки до розділу 1……………………………………………........20 РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ТПМ ………………………………………………….22 2.1 Форми і методи формування кількісних уявлень у дошкільників з ТПМ ……………………………………………………………………………..22 2.2. Шляхи підвищення ефективності процесу формування кількісних уявлень у дошкільників з ТПМ ……………………………………………29 Висновки до розділу 2. ……………………………………………32 ВИСНОВКИ …………………………………………………………35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ……………………………………………38 ДОДАТКИ ………………………………………………………….42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Формування кількісних уявлень в дошкільному віці є важливою умовою розумового розвитку дитини і її підготовки до шкільного навчання. Проблема формування кількісних уявлень дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення є актуальною сьогодні, оскільки спостерігається збільшення кількості дітей, які мають порушення здоров’я чи розвитку і потребують специфічних підходів до організації навчально-виховного процесу . Близько 10% їхньої кількості складають діти, що у ранньому віці мають порушення мовлення. Завдання сучасної освіти полягає у сприянні їхньому повноцінному розвитку та інтеграції таких дітей у суспільне життя. Розглядаючи проблему формування кількісних уявлень дошкільників з ТПМ, ми виходимо з того, що кількісні уявлення – це вміння аналізувати множини предметів з точки зору їх чисельності, бачити послідовність і відмінності за якісними і кількісними ознаками, уявлення про рівність і нерівність предметних груп. Тяжкі порушення мовлення у дитини є ускладнюючим фактором для її повноцінного розвитку, у той же час численні дослідження підтверджують оптимістичну ідею про те, що така дитина може оволодіти знаннями на рівні норми при наявності адекватної та своєчасної корекційно-розвиваючої допомоги, тож розробка сучасних методик подолання ТПМ розглядається як актуальна проблема спеціальної і корекційної педагогіки. Одним із важливих аспектів у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення є формування у них кількісних уявлень, поняття про кількість, лічбу, які могли б виступити ґрунтом успішного засвоєння математичних дисциплін у школі. Проблема формування кількісних уявлень дітей дошкільного віку, у тому числі і таких, що мають тяжкі порушення мовленнєвого розвитку, стала предметом наукових розвідок вітчизняних і закордонних вчених. Так, проблема формування кількісних уявлень у дітей дошкільного віку піднімалася в працях Н.А. Арапової-Піскаревої [1], А.В. Білошистої [5], Т.С. Будько [8], П.Я. Гальперіна [13], А.М. Леушиної [18], Л.Л. Мокрої [23], А.А. Столяр [30], Е.И. Щербакової [33] та ін.. Значний внесок у розробку науково-теоретичних засад корекційного навчання, розвитку дітей, що мають порушення мовлення, внесено І.Т. Власенко [10], Чумакової [32], Л. І. Трофименко та ін. Проте, питання формування у дітей з ТПМ первинних кількісних уявлень як основи мисленневого розвитку та засвоєння математичних понять залишаються недостатньо вивчени