0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика розподілу (ID:472695)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 30
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Маркетингова політика розподілу 5 1.1. Сутність і значення маркетингової політики розподілу 5 1.2. Товарний рух і механізм використання каналів розподілу 10 1.3. Управління товарним рухом 13 РОЗДІЛ 2. Аналіз роздрібної і оптової торгівлі в каналах розподілу 15 2.1 Загальна характеристика ПрАТ «Запорізький завод феросплавів» 15 2.2. Аналіз оптової торгівлі в каналах розподілу 17 2.3. Аналіз роздрібної торгівлі в каналах розподілу 21 РОЗДІЛ 3. Шляхи виявлення конкуренції в каналах розподілу 23 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Курсова робота містить: 30 сторінок, 5 таблиць, 16 літературних джерел та 3 додатки. Останнім часом маркетинг упевнено завойовує ринкові позиції як джерело, що дає змогу створювати й підтримувати певні стандарти людського життя. Докорінна трансформація світової економіки внаслідок упровадження таких нових засобів зв'язку й сполучення, як глобальні телефонні та комп'ютерні мережі, супутникове телебачення, факсимільні апарати, уможливлює значне скорочення географічних відстаней. Завдяки новим комп'ютерним і телекомунікаційним технологіям істотно змінилися методи виробництва і маркетингу. Нині не обов'язково витрачати особистий час на пошук необхідних товарів. Достатньо скористатись одним із каналів повідомлень, щоб зробити замовлення, і менеджери з маркетингу за допомогою комп'ютера вивчать потреби, що виникли, розроблять і доставлять товар, проведуть у разі необхідності відеоконференцію в реальному часі тощо. Розподільча політика — частина маркетингу, інтегрована у сферу розподілу. Комерційна діяльність та маркетинг не просто доповнюють один одного, а тісно взаємопов'язані та взаємозалежні. Ця тема є досить актуальною на сьогоднішній день, тому що вивчення маркетингової політики розподілу та її практичне застосування на підприємстві значно підвищує ефективність діяльності останнього, що в свою чергу призводить до збільшення прибутку. В процесі написання роботи було використано матеріали внутрішньої звітності підприємства, матеріали практикуючих фахівців в галузі маркетингу, розміщені в періодичних виданнях, підручниках та електронних джерелах. Об’єктом дослідження є ПАТ «Запорізький завод феросплавів». Методами дослідження є логічний, описовий та розрахунково-аналітичний. Завданням курсової роботи є реалізація стратегічної установки з використанням конкретних ум