0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку (ID:503266)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Інше
Сторінок: 110
Рік виконання: 2019
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . .. . . . . Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. . . . . .9 1.1. Основні теоретичні підходи до патріотичного виховання дошкільників. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1.2.Специфіка виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16 1.3. Технологічній підхід до організації патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .26 Розділ 2.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА ОСНОВІ ДИТЯЧОГО ХУДОЖНЬОГО КРАЄЗНАВСТВА). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . .. . . . . . . . . . . .28 2.1. Критерії та показники патріотичної вихованості дітей старшого дошкільного віку . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .28 2.2. Методика дослідження рівнів патріотичної вихованості дітей старшого дошкільного віку засобами художнього краєзнавства . . . 31 2.3. Аналіз педагогічних чинників патріотичного виховання старших дошкільників засобами художнього краєзнавства . . . . . . . . . . . . . . . .44 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 Розділ 3. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(НА ОСНОВІ ДИТЯЧОГО ХУДОЖНЬОГО КРАЄЗНАВСТВА) . 59 3.1. Характеристика технології формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку на основі дитячого художнього краєзнавства . . . 59 3.2.Оцінка ефективності технології формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку засобами художнього краєзнавства. . . . . . . 74 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82 ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасна політична, соціально-економічна ситуація розвитку української держави, політичні події доби Майдану, військові події останніх років нагально окреслили необхідність посилення засад національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Дороговказом цьому слугує історія нашої держави, боротьба її кращих синів за незалежність. В українському суспільстві усе більше стверджується необхідність відходу від тоталітаристської ідеології минулого, більш глибокого вивчення своєї багатовікової історії та культури, формування у молодого покоління засад національного світобачення. Український патріотизм повинен мати не декларативний, а справжній, дієвий та рефлексивний характер, коли кожен українець повинен визначати своє місце в справі розбудови своєї, незалежної країни, не тільки словами, але й справами доводити свою громадянську позицію. Процес виховання покоління українських патріотів слід розпочинати вже з періоду дошкільного дитинства, коли закладається система культурних цінностей; дитиною засвоюються традиції українського народу, його фольклорної скарбниці;дорослі сприяють вихованню в малюка шанобливого ставлення до рідної мови, формування культури міжетнічних та міжособистісних взаємин тощо. У змісті Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, чітко зазначено про це, наголошено на необхідності й своєчасності найбільш раннього патріотичного виховання дітей, формування у них основ патріотизму, плекання патріотичних почуттів. Основи патріотичного виховання дітей дошкільного віку відображено в низці законодавчо-нормативних документів періоду 2015/2016 рр.: Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016/2020 рр.) (затверджено Указом президента України від 13. 10. 2015 р. за № 641) Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (від 16. 06. 2015 р. № 641), Постанові МОН України «Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді» (2015 р.), інструктивно-методичних рекомендаціях МОН України «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах» (2016 р.). Теоретичні засади національно-патріотичного виховання закладено у дослідженнях українських вчених, істориків, педагогів, психологів М. Боришевського, Г. Ващенка, Д. Віконської, Д. Донцова, О. Кульчицького, Ю. Липи, В. Москальця, Г. Філіпчука, Д. Чижевського, М. Шлемкевича, В. Яніва, Я. Яреми та інших. В їхніх працях визначено концепцію, згідно якої серцевиною національного виховання є патріотичне виховання. Дослідження проблеми патріотичного виховання дошкільників ґрунтуються на фундаментальних працях у галузі національної системи виховання (А. Алексюк, І. Бех, А. Богуш, О. Вишневський, К. Журба, О. Захаренко, П. Ігнатенко, В. Киричок, Ю. Руденко, О. Сухомлинська, М. Стельмахович, Т. Усатенко, К. Чорна та ін.). Велику цінність у теоретичному обґрунтуванні нашого дослідження представили роботи, присвячені вивченню особливостей освоєння дітьми дошкільного віку навколишнього світу й ціннісного орієнтування в ньому. Разом з тим аналіз наукової літератури, програмно-методичних матеріалів і знайомство з практикою організації патріотичного виховання у ЗДО дозволили визначити, що на сьогодні створено обмежену кількість наукових робіт, які б розкривали специфіку технологічного підходу до виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку. Актуальність проблеми патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку, наявні суперечності між зміною концептуальних підходів до патріотичного виховання дітей дошкільного віку, можливість і необхідність залучення щодо цього ефективних засобів виховання зумовили вибір теми даного дослідження «Технологія формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку».