0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система мащення та охолодження двигуна автомобіля КамАЗ (ID:538536)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1 Система мащення двигуна автомобіля КамАЗ 7 1.1Работа масляного насоса 7 1.2 Робота масляного фільтра 7 1.3 Пристрій системи змащення 12 1.4 Робота системи мастила 12 1.5 Схема системи мащення 13 1.6 Схема масляного насоса 16 1.7 Схема полнопоточного фільтра очищення олії 17 1.8 Схема відцентрового масляного фільтра 19 1.9 Масляний насос 20 1.10 Масляний фільтр 21 1.11 Термоклапан 21 1.12 Фільтр масляний з теплообмінником 22 1.13 Система вентиляції картера 22 2 Система охолодження двигуна автомобіля КамАЗ 23 2.1 Рідинний насос відцентрового типу 28 2.2 Вентилятор осьового типу 30 2.3 Гідромуфта 30 2.4 Вимикач гідромуфти 32 2.5 Радіатор 34 2.6 Жалюзі 34 2.7 Розширювальний бачок 35 2.8 Термостати 36 3 Технічне обслуговування системи мащення та охолодження двигуна автомобіля КамАЗ 38 3.1 Технічне обслуговування системи мащення 38 3.2 Можливі несправності системи мащення та способи їх усунення 40 3.3 Технічне обслуговування системи охолодження 41 3.4 Можливі несправності системи охолодження та способи їх усунення 43 Висновки 45 Література 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Система охолодження призначена для підтримання оптимального теплового режиму двигуна, регулювання відведення тепла від найбільш гарячих деталей, які нагріваються в результаті тертя або контакту з гарячими газами. Найвигідніший тепловий стан двигуна в межах 85-95°С підтримує система охолодження, яка відводить зайве тепло від деталей і передає її навколишньому повітрю. Система охолодження двигуна підтримує певний, найвигідніший тепловий режим його роботи. Під час переохолодження збільшуються втрати на тертя, зменшується потужність двигуна, на холодних деталях конденсуються пари бензину і у вигляді крапель стікають по дзеркалу циліндра, змиваючи змащення. Деталі швидко спрацьовуються, потрібно частіше міняти масло.