0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Механізм ведучих мостів (ID:538539)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 36
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1 Призначення, класифікація і загальна будова ведучих мостів 5 1.1 Призначення, типи і класифікація диференціалів, їх переваги та недоліки 6 1.2 Способи блокування диференціалів 8 1.3 Конструкція і робота диференціалів з автоматичним блокуванням 12 1.4 Призначення та класифікація ведучих півосей 15 1.5 Кінцеві передавачі, їх призначення і види 17 2 Редуктор, його види та будова 21 2.1 Загальні відомості про редуктори 21 2.2 Класифікація редукторів 21 2.3 Зубчасті редуктори 22 2.4 Черв’ячні редуктори 24 2.5 Основні поняття про ремінні передачі 25 2.6 Плоскоремінні передачі 29 2.7 Клиноремінні передачі 30 2.8 Зубчасто-ремінні передачі 32 2.9 Ланцюгові передачі. 33 Висновки 35 Список використаної літератури 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ведучі мости є сукупністю механізмів, об’єднаних у спільному корпусі, за допомогою яких крутний момент передається від коробки передач до рушія. Крім того, ведучі мости сприймають зусилля, які діють між рушієм машини і підвіскою. Ведучих мостів в автомобілях один-три, у колісних тракторах – один-два. Функціонально мости поділяють на ведучі, керовані і підтримувальні. Ведучі мости призначені для передачі крутного моменту від вторинного вала коробки передач до рушія трактора чи автомобіля, а також для збільшення передатного числа трансмісії. Керовані мости слугують для керування напрямком руху колісного трактора чи автомобіля, а керовані ведучі мости також і для передавання крутного моменту від коробки передач до ведучих керованих коліс.