0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтерактивних технологій у процесі навчання біології і хімії. (ID:614295)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 40
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Аналіз основних понять дослідження. 1.2. Класифікація методів інтерактивних технологій та їх характеристика. 1.3. Особливості інтерактивного уроку. РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ 2.1. Методичне забезпечення уроків біології з використанням інтерактивних технологій. 2.2. Використання методів інтерактивних технологій на уроках хімії. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Організація пізнавального інтересу – необхідна умова успішного навчання. Важливим завданням кожного педагога є активізація пізнавальної діяльності на уроці. З цією метою на уроках необхідно застосовувати елементи інтерактивних технологій, творчі та проблемні завдання, що сприятимуть розвитку учнів. Під впливом пізнавального навчання робота навіть з слабкими учнями відбуватиметься продуктивно. Тому вчителю потрібно обдумувати кожен урок для того, щоб найкраще передати новий матеріал учням.