0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стан сформованості пізнавальної сфери у дітей молодшого шкільного віку з вадами інтелектуального розвитку (ID:615628)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 56
Рік виконання: 2020
Вартість: 12500
Купити цю роботу
Зміст
Мета роботи: дослідити стан сформованості пізнавальної сфери у дітей молодшого шкільного віку з вадами інтелектуального розвитку. Завдання роботи: Розглянути формування пізнавальних процесів у дітей з порушенням інтелекту. Визначити методики досліджень інтелектуальної сфери дітей з інтелектуальними вадами. Проаналізувати результати експериментальних досліджень інтелектуальної сфери дітей з вадами інтелектуального розвитку
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Система спеціальної освіти в корекційно-розвиваючій та компенсаторно-реабілітаційній роботі має орієнтуватись на вимоги суспільства до своїх громадян і забезпечувати формування особистості людини, яка знає свої права та обов'язки, визнає і дотримується правил і норм існування, прийнятих у даному соціумі, традицій свого народу, людини з певним типом соціально зумовленої поведінки. Вивчення проблеми формування інтелектуальної сфери дітей з розумовими вадами є однією з найважливіших проблем корекційної педагогіки. Частота виявлення розумової відсталості зростає після 6-7 років це пов’язано зі вступом до школи, де порушення розумового розвитку виявляються з більшою імовірністю внаслідок труднощів у навчанні. Тому корекційний педагог має знати особливості формування пізнавальної діяльності у дітей з вадами інтелектуального розвитку, щоб завчасно спрямувати корекційну роботу. При навчанні розумово відсталих дітей необхідно враховувати їх рівень пізнавальних можливостей. Розвиток пізнавальної діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку, розуміння їх особливостей і пошук відповідних методів виховання і навчання, створення корекційних програм розвитку неможливий без знання структури порушень інтелекту даної категорії дітей. Цю проблему вивчали такі вчені: Г.Є.Сухарева, Е.І. Леонгард, Г.М. Дульнєв, Б.Й. Пінський, П.І. Зінченко, Л.С. Виготський, Л.В. Заков, А.Р. Лурія, М.С. Певзнер, Ж.І. Шиф.