ТЕХНОЛОГІЇ РАННЬОГО НАВЧАННЯ М. ЗАЙЦЕВА (ID:669405)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕХНОЛОГІЯ РАННЬОГО НАВЧАННЯ М.ЗАЙЦЕВА
1.1 Концептуальні положення технології раннього навчання М. Зайцева.
1.2 Особливості змісту педагогічної технології М. Зайцева
1.3 Переваги інструментів Зайцева по навчанню читанню і грамотному письму
ВИСНОВКИ
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Зразок роботи
ВСТУП
У ранньому віці відбуваються істотні зміни в розвитку дітей. Уже на першому році життя дитина здатна брати й утримувати предмети, а пізніше робити ряд різноманітних дій — тримати чашку та пити з неї, їсти ложечкою, закривати та відкривати коробки, нанизувати на стержень кільця й багато іншого. До двох, двох з половиною років дитина добре ходить, бігає, може вибиратися на невелике підвищення й сходити з нього. У ранньому дитинстві діти набувають уміння розрізняти предмети за їх зовнішніми ознаками (формою, величиною, кольором тощо). У ранньому віці дитина оволодіває величезним надбанням людства — мовою. На другому році вона розуміє звернену до неї мову, сама починає
розмовляти й до трьох років майже вільно розмовляє з людьми, що її оточують. Цей бурхливий процес розвитку не відбувається сам по собі, тільки завдяки природним можливостям організму (спонтанно), як це стверджують деякі буржуазні вчені. Нормальне визрівання вищої нервової діяльності — необхідна умова повноцінного розвитку дитини. Але тільки природних задатків для цього не досить, потрібний додатковий вплив з боку людей, які виховують дитину. Тому для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти в Україні характерна
широка наявність у ньому інноваційних технологій та процесів.
Так інноваційні технології досліджували Л. Артемова, Н. Буркуна, А. Бурова, Н. Дернович та ряд інших. Найпопулярніші технології, що застосовуються і сьогодні це технології М.Монтессорі, Г. Домана та М. Зайцева.
РОЗДІЛ I. ТЕХНОЛОГІЯ РАННЬОГО НАВЧАННЯ М.ЗАЙЦЕВА
1.1 Концептуальні положення технології раннього навчання М. Зайцева.
Комплекс оригінальних методичних прийомів технології М. Зайцева має одночасно кілька прототипів. На початку ХХ століття виникали й послідовно отримували поширення "Метод Марії Монтессорі", "Школа успіху й радості" С. Френе, "Школа для життя через життя" Ж.-О. Декролі, "Вальдорфська педагогіка" Р. Штейнера тощо. Кожен із педагогів-винахідників початку ХХ століття пропонував створити якомога сприятливіші умови для забезпечення інтенсивного інтелектуального та психічного розвитку дитини, наполягали на виключній талановитості кожної дитини, величезних потенційних можливостях її розвитку тощо.
Інші роботи з даної категорії: