Зразок роботи
Список використаної літератури
1. Бланк, І.А. Основи інвестиційного менеджменту. – СПб.: Ніка-Центр, 2017. – 540 с.
2. Вовк М.В., Кіндрат О.В., І.Б. Франчук Технологія управління економічним потенціалом підприємства // Науковий вісник ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького. Серія: Економічні науки, 2019, т 21, № 93 С. 3-7.
3. Герасимчук В.Г. Діагностика системи управління підприємством: навч. посібник / В.Г. Герасимчук — К.:ІСДО, 1995. — 120 с.
4. Голдобіна А.А. Роль аналізу інвестиційної привабливості організації в інвестиційних процесах // Науковий електронний журнал «Академічна Публіцистика». № 11-6. 2020. С. 145-160.
5. Григор’єва Л.В. Формування структури маркетингового потенціалу
підприємств легкої промисловості: монографія. За заг. ред. Н. Б. Кирич;
Хмельницький національний університет, Тернопільський національний
технічний університет ім. Івана Пулюя, Академія соціального управління.
Хмельницький. Т.: Терно-граф, 2011. 344 с.
6. Доценко І. Модель оцінки інвестиційної привабливості підприємства / І. Доценко, Л. Матвійчук // Modeling the development of the economic systems. – 2021. – № 2. – P. 6-11.
7. Дудчик О.Ю., Костенко Т.А., Стоколюк В.В. Оцінка інвестиційного потенціалу підприємств машинобудівної галузі України // Збірник наукових праць ДонНАБА № 1. 2020 (19). С. 147-149.
8. Зеленська М.О. Ефективність управління потенціалом підприємства // Економiка та держава. № 9. 2020. С. 80-82.
9. Коротченко Д.О., Беззубко Б. І. Теоретичні засади формування системи управління потенціалом підприємства // Збірник наукових праць Донбаської національної академії будівництва і архітектури. №1. 2020. С. 28-35.
10. Круш П.В. Методологічні підходи до розкриття сутності категорії "потенціал підприємства" // П.В.Круш, М.О. Зеленська/ Теорії мікро-макроекономіки: збірник наукових праць. — Київ, 2009. — С. 12—18.
11. Ларка Л.С. Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору / Л. С. Ларка, Н. М. Донець, М. О. Сіренко // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків: НТУ «ХПІ». – 2013. № 20 (993) С. 159 – 163.
12. Поліщук І.І., Коновал В.В., Середницька Л.П. Маркетинговий потенціал: стратегічні орієнтири розвитку: Монографія. Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. – 284 с.
13. Поліщук І.І. Оцінка ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства // http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit21-02-021.
14. Пупенцова С.В., Тітов А.Б., Лівінцова М.Г. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства в умовах невизначеності і ризику // Вісник НАН України. № 1, том 2, 2020. С. 20-29.
15. Ралик Д.В. Напрями оцінки маркетингового потенціалу організації // ECONOMICS / «Colloquium-journal» # 13 (37), 2019. с. 164-167.
16. Романовська Є.В. Підхід до аналізу маркетингового потенціалу сучасного підприємства//Економічний журнал. №5. 2020. С. 638-642.
17. Соболь С.М. Менеджмент: навч. метод. посібник для самост. Вивчення дисципліни / С.М. Соболь, В. М. Багацький; Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2005. — 226 с.
18. Товкайло А.К., Ларка Л.С. Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я: тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. Харків : НТУ "ХПІ", 2019. С. 376.