0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зміст та особливості діяльності команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами (ID:842092)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 75
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти 1.2. Особливості діяльності команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Аналіз досвіду роботи Миронівського інклюзивно-ресурсного центру з організації супроводу учнів з особливими освітніми потребами 2.2. Методична система роботи з командою психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ РОБОТИ З КОМАНДОЮ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 3.1. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи 3.2. Змістові та організаційно-методичні рекомендації щодо здійснення психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в системі освіти визначається як пріоритетний напрям в діяльності представників освітнього процесу. Нині в Українi розроблений достатнiй комплекс нормативно-правового забезпечення, який визначає основнi засади здiйснення освiтньої дiяльностi в умовах iнклюзивного навчання, мiсце та ролi педагогiчних працiвникiв. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами є технологічно складним педагогічним процесом. Він вимагає не тільки віртуозної роботи педагога, у якого в класі кілька дітей навчається за індивідуальним навчальним планом і потребують особливої уваги й допомоги, але й усієї, як заведено говорити, команди супроводу дитини: психолога, фахівців з різних напрямків корекційної педагогіки, логопеда, помічника, асистента педагога [15; 35]. Проблемами організації навчання i виховання, психологiчного супроводу та соцiально-педагогiчного патронату дiтей з особливими освiтнiми потребами розглядаються з позицiї психологiчних, педагогiчних, органiзацiйно-методичних вимог щодо органiзацiї роботи з такими дiтьми. У своїх роботах вченi дiйшли висновку, що робота з дiтьми з особливими освiтнiми потребами має бути спрямована на органiзацiю цiлеспрямованої пiдтримки через надання психологiчної, соцiальної допомоги всiх учасникiв освiтнього процесу [8; 13; 29; 31; 32]. За визначенням О. Єрьоменко, супровiд – це рiзноманiтна система, у якiй можна видiлити форми роботи, спрямованiсть, предмет та об’єкт. Тому педагогiчний супровiд має такi особливi характеристики: об’єднання мети психологiчної та педагогiчної допомоги; фокусування на особистостi учня (реалiзацiї потенцiйних можливостей, розкриттi iндивiдуальних особливостей особистостi); пiдтримка оптимально значущих якостей особистостi; корекцiя вад розвитку; надання суб’єкту освiтньої дiяльностi права самостiйно здiйснювати свiй вибiр i нести за нього вiдповiдальнiсть [7]...