0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Збут продукції на підприємстві (ID:842202)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 110
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. ПРОБЛЕМА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 1.1 Теоретичні основи організації збутової діяльності 1.2 Збутова політика та її значення для комерційного успіху підприємства 1.3 Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління збутом підприємства РОЗДІЛ 2. Дослідження товарно-збутової політики підприємства Подільського пивзаводу 2.1 Загальна техніко - економічна характеристика діяльності Подільського пивзаводу 2.2 Аналіз структури товарного асортименту підприємства 2.3 Аналіз планування та організації проведення товарної політики Подільського пивзаводу РОЗДІЛ 3. Шляхи покращення збутової політики Подільського пивзаводу 3.1 Розробка товарно-збутової політики підприємства Подільський пивзавод 3.2 Розробка програми управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві 3.3 Шляхи покращення збутової діяльності підприємства Подільський пивзавод Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1. ПРОБЛЕМА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 1.1 Теоретичні основи організації збутової діяльності Система збуту товару - одна з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. У збутовій політика маркетологи торкають питань вибору найбільш оптимального каналу збуту, методу збуту товару, що при ефективному використанні безсумнівно збільшить прибуток компанії. Одним із пунктів збутової політики підприємства є вибір оптимального каналу збуту. Канал збуту (розподіли) товару - це організація або людина, що займається просуванням і обміном конкретного товару (декількох груп товарів) на ринку. Реалізація продукції в більшості випадків проводиться через посередників, кожний із який формує відповідний канал розподілу. Використання посередників у сфері обертання вигідно насамперед для виробників. У цьому випадку їм припадає мати справу з обмеженим колом зацікавлених осіб по реалізації продукції. Крім того, забезпечується широка доступність товару при прямуванні його безпосередньо до ринку збуту. За допомогою посередників можливо скоротити кількість прямих контактів виробників із споживачами продукції. У якості посередників можуть виступати постачальницько-збутові організації, значні оптові бази, біржові структури, торгові доми і магазини. Серед основних причин, що обумовлюють використання посередників, можна виділити такі: * організація процесу товарообігу потребує наявності визначених фінансових ресурсів; * створення оптимальної системи товарообігу припускає наявність відповідних знань і досвіду в області кон'юнктури ринку свого товару, методів торгівлі і розподіли.