0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація корекційно-розвиткової роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями в умовах військового стану (ID:842218)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 66
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 1.1 Основні вимоги до організації та здійснення корекційної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану 1.2 Сфери психічного розвитку дитини та напрямки корекційної роботи РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ДОШКІЛЬНИКАМИ, ЩО МАЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 2.1 Особливості корекційної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану 2.2 Прийоми та способи корекційної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 1.1 Основні вимоги до організації та здійснення корекційної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану Створення умов для здобуття освіти всіма дітьми з урахуванням їх психофізичних особливостей - це основне завдання реалізації права на освіту дітей, які мають інтелектуальні порушення. Однією з умов є створення командного ефективного управління педагогічного процесу, при якому відбувається успішне навчання та виховання дітей з обмеженими можливостями здоров'я. Розглянемо умови організації корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями в освітньому процесі дошкільної організації [12, c. 96]. У психолого-педагогічній науці на розв'язання проблеми організації корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями у закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану склалися певні передумови: - першу групу складають дослідження, присвячені соціальним аспектам корекційної роботи (Т.М. Асєєва, Н.С. Булгакова, Ю.А. Єрьоміна та ін.); - друга група авторів розкриває правові аспекти інклюзивної освіти (Н.А.Копилова, Н.В. Некляєва, Н.М. Малофєєв, Є.А. Ямбург та і). З точки зору управління освітньою організацією та реалізації освітньої програми дошкільної освіти для забезпечення корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану необхідно організувати цілий комплекс умов, що включають: програмно-методичні; психолого-педагогічні; предметно-просторове розвиваюче середовище; кадрові; матеріально-технічні; фінансові умови.