0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психосемантичні особливості сприймання іміджу політичних лідерів громадянами України (на прикладі представників різних соціально-демографічних груп – на вибір) (ID:842248)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 69
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТРАКТУВАННЯ ІМІДЖУ В СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 1.1. Поняття іміджу в сучасній психології 1.2. Змістові характеристики іміджу політика РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1 Дослідження політичного ринку, основні складові політичного іміджу 2.2. Організація та методика дослідження РОЗДІЛ 3. ХІД ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТУ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНИХ ЛІДЕРІВ ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ 3.1. Характеристика вибірки 3.2. Аналіз результатів дослідження змісту іміджу 3.3. Рекомендації щодо покращення іміджу політичних лідерів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТРАКТУВАННЯ ІМІДЖУ В СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 1.1.Поняття іміджу в сучасній психології В умовах сучасного суспільства вкрай актуальним є розвиток наукових знань про управління громадською думкою, що складає підґрунтя для прикладних досліджень у галузі організації громадських зв’язків. Паблік рілейшенз, з наукової точки зору, – це універсальна теоретична та прикладна дисципліна, що вивчає закономірності взаємодії суб’єкта громадських взаємин із громадянами, громадськими організаціями, органами влади та управління тощо. В психології активно досліджуються ключові проблеми паблік рілейшенз і мабуть, найбільше досліджень представлено у предметному полі політичної психології [41]. Одним з основних інструментів зв’язків з громадськістю є робота з іміджем, тому, що імідж є найбільш ефективним способом проникнення у масову свідомість. Відображаючи потреби масової свідомості, він легко закріплюється та зберігається в пам’яті людей. Імідж включає характеристики, які відображають важливі питання для аудиторії з одного боку та являються значущими для комунікатора з іншої. Однією з основних характеристик іміджу Є його дуальна спрямованість: відповідність можливостям носія та потребам аудиторії [41]. Формування іміджу – це складний процес, який відбувається під дією великої кількості різноманітних чинників, тому для розкриття сутності цього явища необхідно визначити наукові підходи та трактування поняття іміджу.