0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління концертною діяльністю України (ID:842273)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 74
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕГУЛЮВАННЯ КОНЦЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ УМОВАХ 1.1. Поняття концертної діяльності та управління нею 1.2. Засади управління концертною діяльністю в процесі трансформації соціокультурної сфери 1.3. Сучасні інформаційні технології управлінні концертною діяльністю РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНЦЕРТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 2.1. Організація концертної діяльності як складової соціокультурної сфери 2.2. Зарубіжний досвід організації концертної діяльності 2.3. Досвід і статистика концертної діяльності в Україні РОЗДІЛ 3. ПРОЄКТ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 3.1 Пропозиції щодо покращення системи організації концертної діяльності 3.2 Очікувані результати від реалізації проєкту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕГУЛЮВАННЯ КОНЦЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ УМОВАХ 1.1. Поняття концертної діяльності та управління нею Культура сучасного суспільства виникає і розвивається в певному соціокультурному контексті й відбиває особливості його як цілісної системи. Концерт, як відомо, форма «номерна» і внаслідок цього може охоплювати різні жанри, а мозаїка жанрів концертного мистецтва, як показує його історія, практично безмежна: виступи музикантів, читців або танцюристів різного творчого профілю тощо. Як слушно зауважує Є.Дуков в роботі «Концерт в історії західноєвропейської культури», концертні підмостки бачили сцени з вистав і цілі опери, виступи письменників, віртуозну роботу художників, циркових артистів, - все це ставало самостійним елементом концертних програм, а в деяких випадках складало їхню основу. Нарешті, концерт, що супроводжується лекціями або диспутами, виявився надзвичайно вдалим способом поширення знань про художню культуру, формування грамотної, підготовленої глядацької аудиторії.