0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління соціальним проектом реінжинірингу спеціалізованої служби допомоги (ID:842282)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 118
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Аналіз та узагальнення реінжинірингу в соціальному проекті 1.1. Стратегічні основи реінжинірингу проекту 1.2. Технології реінжинірингу бізнес-проекту 1.3. Реінжиніринг соціальних проектів Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Реалізація та управління соціальним проектом вплив спеціалізованої служби допомоги 2.1. Організаційна структура соціального проекту 2.2. Структура робіт проекту 2.3. Фінансово економічна модель проекту 2.4. Swot – аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища проекту Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Дослідження розвитку соціального проекту та вплив спеціалізованої служби допомоги 3.1. Стратегія розвитку соціального проекту по типу телефону довіри 3.2. Вплив людського фактору на проект 3.3. Організаційна структура вдосконалення проекту 3.4. Прийняття управлінських рішень та мотивація працівників Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. Вплив негативних чинників на розвиток проекту 4.1. Розвиток та вплив соціальної служби на довіру суспільства 4.2. Вплив проекту на психологічний чинник населення Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕІНЖИНІРИНГУ В СОЦІАЛЬНОМУ ПРОЕКТІ 1.1Стратегічні основи реінжинірингу проекту та наукові підходи У ринкових умовах де постійні тільки зміни існує гостра постійна необхідність у нових інструментах і методах, здатних допомогти підприємствам стати більш ефективними. Безперервно зростаюча конкуренція ініціює потребу суб'єктів ринку наздогнати інших і стати першими поки не пізно. Зазвичай найбільш успішні ті зміни, які відбуваються в критичні моменти, чим більша реальна небезпека кризи або банкрутства, тим більша ймовірність успіху, оскільки в останньому випадку стимулюється ініціатива та активне впровадження змін на підприємстві, створення абсолютно нових і більш ефективних. Системне управління необхідне для ефективного управління організацією та її функціонуванням. В результаті можна досягти успіху впровадження та обслуговування системи менеджменту якості, призначений для постійного вдосконалення діяльності на основі потреб всі зацікавлені сторони. Управління організацією включає управління якість поряд з іншими аспектами управління [1-3]. Застосовуючи вісім принципів управління якістю, які визначені в: ISO 9000-2001, щоб вище керівництво могло їх дотримуватися.