Формування стратегії маркетингового менеджменту туристичних підприємств (ID:842290)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1 Особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту
1.2 Характеристика основних етапів розробки стратегії маркетингового менеджменту
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1 Дослідження обсягу туристичних послуг
2.2 Аналіз кон’юнктури ринку туристичних підприємств
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
3.1 Етапи реалізації стратегії та оцінки її ефективності
3.2 Економічне обґрунтування наданих рекомендацій
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1 Особливості та фактори розвитку маркетингового менеджменту
Маркетинговий менеджмент потрібно розглядати в загальній системі менеджменту фірми, тобто в цілісній системі управління бізнесом, який здійснює ця фірма. Виходячи з сутності маркетингу як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління фірмою досить повним бути таке визначення маркетингового менеджменту [5].
Маркетинговий менеджмент — це процес, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей підприємства (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).
Згідно з цим визначенням і загальними поняттями функцій менеджменту до основних функцій маркетингового менеджменту належать:
• аналіз ринку (визначення його потенціалу, місткості, кон’юнктури, попиту, поведінки споживачів, оцінювання конкурентів тощо) і відповідно ринкових можливостей підприємства з урахуванням його ресурсів;
• планування, тобто формування виробничо-збутових маркетингових програм на основі ринкових і кон’юнктурних прогнозів, оцінок розвитку науковотехнічного прогресу тощо;
• організація, тобто формування організаційної структури маркетингу на підприємстві; реалізація встановлених планів (розробка конкретних завдань, визначення повноважень і відповідальності за реалізацію маркетингових заходів тощо);
• мотивація, тобто розробка і реалізація матеріальних і моральних стимулів для працівників фірми з метою підвищення ефективності їх праці;
• контроль і аналіз виконання маркетингових планів (заходів) [4].
Інші роботи з даної категорії: