0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОЯВУ ТА ПОДОЛАННЯ ТРИВОГИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ID:842353)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 92
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВІВ ТРИВОГИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Тривога як предмет психологічного дослідження 1.2. Психологічні особливості прояву тривоги серед дітей молодшого шкільного віку 1.3. Чинники прояву тривоги у молодших школярів Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПРОЯВУ ТРИВОГИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1.Організація та методика дослідження чинників прояву тривоги у молодших школярів 2.2. Аналіз результатів дослідження чинників прояву тривоги у молодших школярів Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПСИХОТЕХНОЛОГІЇ ПОДОЛАННЯ ПРОЯВІВ ТРИВОГИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1. Програма подолання проявів тривоги у молодших школярів 3.2. Рекомендації практичним психологам для роботи з молодшими школярами, що мають прояви тривоги 3.3. Результати експериментальної роботи Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВІВ ТРИВОГИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1.Тривога як предмет психологічного дослідження Емоції – основа сучасного життя. Майже всі життєві ситуації, ми пропускаємо через себе та формуємо певну реакцію-відповідь на зовнішній фактор. У напружених ситуаціях, такими емоціями, можуть, бути: страх, агресія, злість, як наслідок, виникнення тривоги в тій чи іншій ситуації. Тому в подальшій роботі, ми вважаємо за потрібне дати чіткий опис поняття тривожність та тривога, розмежувати їх розуміння та використовувати за призначенням. У сучасних наукових виданнях тривога розглядається з різного боку, багаточисленними науковими напрямками та вченими – психологами й не тільки. За висловами Ролло Мей та інших, «Тривога – центральна проблема сучасної цивілізації, одна з найважливіших характеристик сучасності: ХХ століття - століття тривоги, проте у ХХІ думка не сильно змінилась. Тривога нагороджується значенням ключового почуття людей сучасності» [42, с. 21]. «Тривога» поняття що має досить цікаве обґрунтування. В багатьох іноземних мовах поняття «тривога» розділяється на дві групи слів. Аnxietas (від лат.), що належати до першої групи характеристик, означає хвилювання, неспокій, Аngar, належить до другої групи, та перекладається як відчуття стискання [51]. У щоденній мові поняття тривоги поєднує в собі одразу два значення.