0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану (ID:842421)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 44
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність і види конкурентних переваг підприємства 1.2 Методи оцінки конкурентних переваг підприємства РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «СІКА УКРАЇНА» В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 2.1 Загальна характеристика та аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища підприємства 2.3. Оцінка конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «СІКА УКРАЇНА» В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 3.1 Обґрунтування напрямів розвитку конкурентних переваг підприємства 3.2 Оцінка ефективності заходів щодо розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2 Методи оцінки конкурентних переваг підприємства Виділено основні методи оцінки конкурентоспроможності: методи, засновані на аналізі порівняльних переваг (теорії міжнародного поділу праці, методи порівняльних переваг М. Портера, методи порівняльного аналізу); методи, засновані на теорії рівноваги фірми й галузі (теорія рівноваги фірми та галузі, теорія факторів виробництва: праці, капіталу, землі, підприємницьких здібностей); методи, засновані на теорії ефективної конкуренції (теорія ефективної конкуренції, методи порівняльного аналізу, індексні та інтегральні методи); методи матриці (поняття життєвого циклу товару, технології, ринки, методи аналізу конкурентних переваг: SWOT, GAP, LOTS, PIMS, 111-555 та ін.); методи, засновані на теорії якості товару (теорія якості товару, метод експертних оцінок, радіолокаційний метод); інтегральні методи, які включають комплексний підхід, що поєднує теорію якості продукції та порівняльні переваги, метод побудови конкурентного профілю[7]. У роботі буде використовуватись п'ять сил Портера - це модель, яка визначає та аналізує п'ять конкурентних сил, які формують кожну галузь, і допомагає визначити слабкі та сильні сторони галузі. Аналіз п'яти сил часто використовується для визначення галузевої структури для визначення корпоративної стратегії. У його працях «Конкурентна стратегія. Методи аналізу галузей і конкурентів 1980 року Портер описав п'ять сил конкуренції. 1.Конкуренція між існуючими конкурентами: У центрі його міркувань - конкуренція серед існуючих конкурентів як основний елемент конкурентного аналізу. Типовими прикладами є, наприклад, пекарі, які виробляють дуже схожі продукти (а саме хлібобулочні вироби) з однаковою (або дуже схожою) сировиною та інгредієнтами. Крім того, часто в місті чи селі досить багато хлібозаводів, а отже, високий рівень конкурентного тиску. Це ще більше ускладнюється пекарнями або великими мережевими магазинами. 2.Аналіз конкурентів для кращого огляду Для досягнення змістовного аналізу конкурентів / конкурентного аналізу у кваліфікованих професіях або в середньому бізнесі необхідний огляд існуючої конкуренції. Цей аналіз як частина комплексного конкурентного аналізу повинен бути точним і всебічним. 3.Формування групи в конкурентній боротьбі Непогано розділити конкурентів на різні стратегічні групи за допомогою кластеризації. Не кожен конкурент - це особливий випадок. Особливо в досить фрагментованих галузях, таких як ремісничий сектор (пекарні, м'ясники, маляри, перукарі тощо), всередині цих стратегічних груп є схожість. Іншими словами, конкуренти, які борються за найдешевшу ціну товару на ринку. Інші, які хочуть бути лідерами якості, треті, які спеціалізуються на кількох продуктах тощо. Саме ця класифікація і, таким чином, огляд конкурентної ситуації є важливим результатом конкурентного аналізу. 4.Конкуренція з боку постачальників: Постачальники можуть створити дуже значний тиск на розглянуту компанію. Будь то підвищення цін (і, отже, ваших закупівельних цін) або інтеграція економічного ланцюга. Іншим видом конкуренції є форвардна інтеграція в ланцюжок створення вартості. Постачальникам може спасти на думку ідея збуту своєї продукції самостійно або введення напівфабрикатів у власне кінцеве виробництво. Власні продажі замість субпідряду ...