0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток логічного мислення дітей середнього дошкільного віку засобами дидактичної гри (ID:842424)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 62
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1.Поняття логічного мислення в психології 1.2.Особливості розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку 1.3.Роль дидактичних ігор у розвитку логічного мислення дітей середнього дошкільного віку Висновок до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО - ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1.Стан сформованості логічного мислення у дітей дошкільного віку 2.2.Експериментальна апробація запропонованої програми Висновок до другого розділу ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1 Поняття логічного мислення в психології Сучасна людина стикнулася не лише з бурхливим науково- технологічним прогресом, а й величезними соціальними перетвореннями, які вимагають високого рівня пристосування до нових реалій, змін в собі, відношення до оточуючих та орієнтування у навколишньому світі. За ввесь час свого існування в людини завжди була потреб бути творцем свого життя, здійснювати дії які дадуть результат, займатися різними процесами задля активності та творчого осмислення. Емоції, мислення і поведінка змінюють наше життя, тому, що впливають один на одного, взаємопов’язані та тісно переплітаються. Тому те які людина має думки та які сприймає дійсність, характер мислення діють на життя як позитивно, так і негативно, можуть пригнічувати або окриляти. [5,с. 48] Саме з відчуттів та сприймань бере свій початок пізнавальна діяльність Відображається дійсність на чуттєвому рівні, участь в цьому беруть аналізатори, за допомогою яких поступає різна інформація як про зовнішні властивості, так про ознаки предмета, після чого фіксування відбувається у свідомості, набуваючи форми уявлень в вигляді звуків, смаку, простору, дотику, часу та інших. Такої інформації для задоволення людських потреб замало, тому на допомогу приходить мислення, оскільки це вища абстрактна форма пізнання об’єктивної діяльності.