0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації туристичного бізнесу (ID:842427)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 49
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДІМ ПОДОРОЖЕЙ» 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Оцінка наявності та використання інформаційних технологій на підприємстві 2.3. Проблеми та негативні сторони інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ІНТЕНСИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДІМ ПОДОРОЖЕЙ» 3.1. Новітні інформаційно-комунікаційні технології та перспективи їхнього використання в діяльності туристичного підприємства 3.2. Долання перешкод у процесі застосування передових інформаційно-комунікаційних технологій в індустрії туризму ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ Туристичний бізнес як в Україні, так і в усьому світі є досить прибутковою та розвинутою галуззю. Однією із причин, чому існує така позитивна статистика, є постійне вдосконалення та модернізація системи надання послуг. Вплив інформаційних технологій на управління туристичним підприємством є досить суттєвим, оскільки прямо пов’язаний з підвищенням ефективності роботи як кожного працівника окремо, так і на організацію роботи в цілому. Вони прямо впливають на конкурентоспроможність на ринку. Дослідження світового туристичного ринку показують, що на сучасному етапі на бізнес активно впливають інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ). Поряд з наявністю належної інфраструктури, якістю обслуговування, оптимальними цінами, значну роль в конкурентній боротьбі в туристичній сфері на сучасному етапі все більше відіграє рівень інформаційно-комунікаційної інфраструктури країни й, зокрема ступінь використання ІКТ у цій галузі. Підвищення ролі інформаційно-маркетингової служби у туристичному бізнесі в умовах переходу до інформаційного суспільства посилює актуальність інформаційної підготовки майбутніх фахівців з туризму. Виділяють два головних напрямки впливу ІКТ на туристичну галузь. Це кількісний та якісний [39]. Розглянемо їх детальніше.