0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління збутовою діяльністю підприємства (ID:842482)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 54
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ ЗБУТУ 1.1. Економічна суть терміну «збут» та його місце в діяльності організацій 1.2. Функції, принципи та структура процесу збуту на підприємствах Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" 2.1. Аналіз фінансово-економічного становища діяльності ТОВ "Сільпо-фуд" 2.2. Оцінка результативності управління збутом у ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. МОЖЛИВОСТІ ТА НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗБУТУ В ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ ЗБУТУ 1.1.Економічна суть терміну «збут» та його місце в діяльності організацій На рубежі ринкових реформ усі товари продавалися за однаковими цінами для всіх виробників одного виду товарів. Така ситуація не передбачала здорової конкуренції на ринку, боротьби за споживача, тому якість радянської продукції поступалася іноземній. Структурно-трансформаційні зміни, що відбуваються в економічній системі України, змінюють роль компанії на ринку, змушуючи виробників переходити до активної збутової політики. Поступово більшість ринків перетворилися на ринки покупців, де попит нижчий за виробничі потужності, з'явилися перешкоди для збуту продукції. Зміна характеру ринків, невизначеність умов переробки вимагають перегляду як теоретичних, так і практичних підходів до реалізації продукції, що випускається підприємствами. У сучасній науці збут розуміється як широко, так і вузько. Продаж у вузькому розумінні трактується як продаж товару, тобто операція з укладення договору купівлі-продажу та передачі від продавця до покупця права власності на товар і сам товар. Продаж у найширшому розумінні — це всі операції з моменту, коли товар покидає підприємство, до моменту, коли придбаний товар передається покупцеві. У цьому сенсі маркетинг охоплює дві фази творчого циклу «виробництво — розподіл — обмін — споживання», а саме — розподіл і обмін. Тому зв'язок між збутом і розподілом має досить складний характер, що значною мірою зумовлено складністю та багатоаспектністю маркетингу, в рамках якого ці взаємозв'язки реалізуються.