0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи бару (ID:855621)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 39
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КЛАСИФІКАЦІЯ БАРІВ, ОСОБЛИВОСТІ ЇХ РОБОТИ 5 1.1. Загальна характеристика барів 5 1.2. Організація барної стійки. Обладнання та барні аксесуари 10 1.3. Обладнання та барні аксесуари (інвентар, посуд) 14 1.4. Методи та форми обслуговування споживачів 19 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БАРУ, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 23 2.1. Загальна характеристика лаунж-бару «Mushroom» 23 2.2. Організація роботи лаунж-бару «Mushroom» 27 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ БАРУ, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 32 ВИСНОВКИ 34 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 36 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП З розвитком ринкової економіки України почала інтенсивніше розвиватися сфера послуг. Саме до неї привертається все більша увага. Багато галузей науково-практичної діяльності зазнають переорієнтації в напрямку індивіда, забезпечення та задоволення його різноманітних потреб, а ті, що виникають, свідомо орієнтовані на розуміння важливості сфери послуг, рівень розвитку якої виступає показовим індикатором якості життя населення. Загальновідомо, що темпи зростання сфери послуг значно перевищують сьогодні масштаби товарного виробництва, у чому проявляється невпинність і закономірність розвитку цивілізації людства, що орієнтована на пріоритет продуктивної соціальної взаємодії [17]. Актуальність теми. За останні роки система громадського харчування зазнала значних змін. Вони пов’язані з макроекономічними чинниками, політичною стабільністю. На розвиток бізнесу вплинув туризм. Стали розвиватись середньоцінові підприємства ресторанного господарства з акцентом на кухню країн Європи, Азії, Південної Америки, Японії, Китаю та ін., а також нові типи підприємств: некафе, йогуртерії, інтернет, фрі-фло кафе. Організовуються молочні, вітамінні, салатні, десертні та інші види барів. Значно розширюється асортимент продукції, поліпшується культура обслуговування [9]. Підприємства стають більш сучасними за плануванням, технічним оснащенням, меблями, інтер’єром, дизайном. У ресторанному бізнесі відбувається конкурентна боротьба за споживача. Тому кожному підприємству необхідно впроваджувати новітні прогресивні технології, підвищувати рівень обслуговування, надавати нові послуги з урахуванням бажань різних категорій населення, гостей з інших країн. Цим вимогам мають відповідати бари з новими формами обслуговування і рівнем професійної підготовки барменів і менеджерів. У зв’язку з тим, що перед спеціалістами барної справи постають нові завдання, необхідно підвищувати рівень їх підготовки в закладах освіти [5]. Саме тому тема курсової роботи є досить актуальною. Метою даної роботи є проведення аналізу організації роботи барів. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) на основі аналізу літератури дати характеристику барів; 2) розглянути процес обслуговування в барах та види послуг, що надаються; 3) дослідити особливості організації лаунж-бару «Mushroom». Предметом дослідження є результати діяльності бару. Об’єктом дослідження є лаунж-бар «Mushroom» Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу. В процесі дослідження використані традиційні способи та засоби економічного аналізу (табличного, порівняння, групування, графічний), обробка матеріалів з використанням персональних ЕОМ. Наукова новизна – здійснене комплексне дослідження організації роботи лаунж-бару «Mushroom». Практична значимість – результати роботи можна використовувати при відкритті нових закладів ресторанного господарства чи ребредингу та реорганізації існуючих. Cтруктура роботи та обcяг наукової роботи. Наукова робота cкладаєтьcя зi вcтупу, трьох роздiлiв, виcновкiв, переліку посилань, який включає 26 джeрeл. Робота викладeна на 39 cторiнках друкованого тeкcту, у тому чиcлi має 1 риcунок, дві таблиці.