0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ознайомлення дітей дошкільного віку з зимовими явищами природи (ID:943923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗИМОВИМИ ЯВИЩАМИ В ПРИРОДІ 6 1.1. Завдання ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою 6 1.2. Форми та методи ознайомлення дітей з природою 11 1.3. Методика ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами 13 РОЗДІЛ 2. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ОЗНАЙОМЛЕННЮ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗИМОВИМИ ЯВИЩАМИ В ПРИРОДІ 18 2.1. Аналіз знань дітей про зимові явища 18 2.2. Спільна робота з сім`єю по формуванню знань з сезонними змінами в природі 21 2.3. Аналіз ефективності проведеної практичної роботи по формуванню знань про зимові явища в природі 23 ВИСНОВКИ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Відкриваючи віконце у світ знань та вражень, дошкільне навчання відіграє важливу роль у розвитку особистості дитини. Одним з актуальних напрямів цього процесу є ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з явищами природи. Зокрема, зимові явища в природі мають особливу значимість, адже їх особливості впливають на формування уявлень дітей про природу та розвивають дослідницькі здібності. Актуальність полягає в тому, що ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи є важливим аспектом розвитку їхнього світогляду та пізнавальних процесів. Враховуючи це, метою даної роботи є розробка методики ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи. Об'єктом дослідження є процес ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи. Предметом дослідження є методика ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи. Для досягнення мети поставлено такі завдання: 1) вивчити психолого-педагогічні основи ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою; 2) проаналізувати сучасні форми та методи ознайомлення дітей з природою; 3) розробити методику ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами; 4) виявити роль вихователя та сім'ї у процесі ознайомлення дітей з зимовими явищами природи. Новизною даного дослідження є розробка комплексної методики ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи, що враховує сучасні педагогічні підходи та спрямована на розвиток пізнавальних здібностей дітей. Практичне значення роботи полягає у можливості використання розробленої методики у роботі вихователів дошкільних навчальних закладів та взаємодії з сім'ями у формуванні уявлень дітей про зимові явища природи. Теоретичне значення дослідження полягає у розширенні та поглибленні знань з питань ознайомлення дітей дошкільного віку з явищами природи, зокрема зимовими, а також у розвитку науково-методичного апарату з цього напряму. Для реалізації завдань дослідження використано ряд методів, зокрема аналіз науково-педагогічної літератури, синтез та систематизацію теоретичних даних, емпіричні методи дослідження (спостереження, аналіз діяльності вихователів та дітей, опитування батьків), методи обробки та аналізу отриманих результатів. Структура курсової роботи включає вступ, два розділи, висновки та список використаної літератури. У першому розділі розглядаються питання ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою, форми та методи ознайомлення, а також особливості методики ознайомлення з зимовими явищами. У другому розділі аналізується робота вихователя по ознайомленню дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами в природі, розглядається взаємодія з сім'єю у формуванні знань про сезонні зміни в природі та оцінюється ефективність проведеної практичної роботи по формуванню знань про зимові явища. Висновки даної курсової роботи підсумовують основні результати дослідження, відображають актуальність проблеми ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи, практичне та теоретичне значення роботи. Також у висновках відображається перспективність подальшого вивчення проблеми та використання розробленої методики в практичній діяльності вихователів дошкільних навчальних закладів. Список використаної літератури включає наукові праці вітчизняних та зарубіжних авторів з питань психології, педагогіки, дитячої психології, дослідження природи, методики ознайомлення дітей дошкільного віку з явищами природи та досвід виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Таким чином, дана курсова робота спрямована на вивчення та розробку методики ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з зимовими явищами природи, що має важливе практичне та теоретичне значення для педагогів та батьків, які бажають забезпечити гармонійний розвиток дітей у процесі пізнання навколишнього світу.