0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Завдання №5 ПрАТ «Корсар», яке мало на балансі автомобіль BMW X5, звернулося до СТО з приводу ремонту цього автомобіля після аварії. Майстер СТО провів огляд автомобіля та встановив необхідність відрехтувати, відшпаклювати та провести пофарбування крила, (ID:951386)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 1
Рік виконання: 2022
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Завдання №5 ПрАТ «Корсар», яке мало на балансі автомобіль BMW X5, звернулося до СТО з приводу ремонту цього автомобіля після аварії. Майстер СТО провів огляд автомобіля та встановив необхідність відрехтувати, відшпаклювати та провести пофарбування крила, а також заміни фари, після чого був укладений договір. У встановлений договором строк виконання робіт (16 червня) представник ПрАТ «Корсар» прийшов до СТО і від охоронця дізнався, що крило було відрихтовано та пофарбовано, але СТО не виконало роботи зі шпаклювання. Майстра на робочому місці не було та представник ПрАТ «Корсар» вирішив зателефонувати пізніше для того, щоб узгодити нові строки та вирішити питання щодо технологічного процесу. Цього ж дня майстер вирішив вивезти автомобіль із гаража для того, щоб подивитися чи є розбіжності кольору між загальним кольором машини та крилом, яке було пофарбовано. Майстер не зміг впоратися з керуванням, внаслідок чого автомобіль був істотно пошкоджений. СТО відмовилося від ремонту нових пошкоджень за свій рахунок, запропонувавши ПрАТ «Корсар» отримати гроші на відшкодування шкоди від майстра СТО, мотивуючи тим, що власник автомобіля пропустив строк, який був обумовлений договором і саме тому він повинен нести ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження речі. Крім того, СТО звернулося до ПрАТ «Корсар» з вимогами сплатити кошти за вже виконану роботу згідно з умовами договору.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання №5 ПрАТ «Корсар», яке мало на балансі автомобіль BMW X5, звернулося до СТО з приводу ремонту цього автомобіля після аварії. Майстер СТО провів огляд автомобіля та встановив необхідність відрехтувати, відшпаклювати та провести пофарбування крила, а також заміни фари, після чого був укладений договір. У встановлений договором строк виконання робіт (16 червня) представник ПрАТ «Корсар» прийшов до СТО і від охоронця дізнався, що крило було відрихтовано та пофарбовано, але СТО не виконало роботи зі шпаклювання. Майстра на робочому місці не було та представник ПрАТ «Корсар» вирішив зателефонувати пізніше для того, щоб узгодити нові строки та вирішити питання щодо технологічного процесу. Цього ж дня майстер вирішив вивезти автомобіль із гаража для того, щоб подивитися чи є розбіжності кольору між загальним кольором машини та крилом, яке було пофарбовано. Майстер не зміг впоратися з керуванням, внаслідок чого автомобіль був істотно пошкоджений. СТО відмовилося від ремонту нових пошкоджень за свій рахунок, запропонувавши ПрАТ «Корсар» отримати гроші на відшкодування шкоди від майстра СТО, мотивуючи тим, що власник автомобіля пропустив строк, який був обумовлений договором і саме тому він повинен нести ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження речі. Крім того, СТО звернулося до ПрАТ «Корсар» з вимогами сплатити кошти за вже виконану роботу згідно з умовами договору.