0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР (ID:1025761)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ 1.3. Педагогічні умови розвитку зв'язного мовлення дітей із вадами мови засобами дидактичних ігор РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1. Дослідження рівня сформованості зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 2.2. Система роботи з розвитку зв'язного мовлення дошкільників із ЗНМ засобами дидактичних ігор 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Розвиток зв'язного мовлення є однією з найважливіших складових мовленнєвого розвитку дошкільників, оскільки формує основу для подальшого навчання та соціальної взаємодії. Особливої уваги потребують діти із затримкою мовленнєвого розвитку (ЗМР), які стикаються з труднощами у формуванні мовленнєвих навичок. Одним із ефективних методів роботи з такими дітьми є використання дидактичних ігор, які дозволяють поєднувати навчання з грою, створюючи сприятливі умови для розвитку мовлення. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки та впровадження ефективних методик, спрямованих на розвиток зв'язного мовлення у дітей із ЗМР. Використання дидактичних ігор як засобу навчання є інноваційним підходом, що дозволяє врахувати індивідуальні особливості кожної дитини, стимулювати її мовленнєву активність та забезпечити позитивну мотивацію до навчання. Мета курсової роботи – дослідити ефективність використання дидактичних ігор у розвитку зв'язного мовлення дошкільників із затримкою мовленнєвого розвитку. Для досягнення поставленої мети передбачається виконання таких завдань: -Проаналізувати теоретичні підходи до розвитку зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку із ЗМР. -Визначити особливості та труднощі мовленнєвого розвитку дітей із затримкою мовлення. -Розробити систему дидактичних ігор, спрямованих на розвиток зв'язного мовлення. -Провести дослідно-експериментальну роботу з метою оцінки ефективності запропонованих дидактичних ігор. -Підготувати практичні рекомендації для педагогів і батьків щодо використання дидактичних ігор у роботі з дітьми із ЗМР. Об'єктом дослідження є процес розвитку зв'язного мовлення дошкільників із затримкою мовленнєвого розвитку. Предметом дослідження виступають дидактичні ігри як засіб розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗМР.
Інші роботи з даної категорії: