Розвиток зв'язного мовлення у дітей 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах (ID:1129611)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ 6-7 РОКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ТА ДІТЕЙ У РЕЖИМНИХ МОМЕНТАХ…..5
1.1. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвитку зв’язного мовлення у дітей віком 6-7 років…………………………….................................5
1.2. Особливості розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах…………………..8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ТА ДІТЕЙ У РЕЖИМНИХ МОМЕНТАХ….………………………………………………………………...12
2.1. Виявлення рівня розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років……12
2.2. Зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах……..…………...16
2.3. Динаміка рівня розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років……...21
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….27
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….30
ДОДАТОК А…………………………………………………………………….30
ДОДАТОК Б…………………………………………………………………….32
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Формування правильного мовлення у дитини дошкільного віку є одним із найважливіших завдань дошкільної освіти. Метою всіх учасників навчально-виховного процесу закладів дошкільної освіти – пошук ефективних прийомів підвищення рівня мовного розвитку дитини. Зазначимо, що провідну роль у процесі мовленнєвого розвитку дитини віддають саме зв’язному мовленні, тому що речення є одиницею мови. Зв’язне мовлення є змістовним та розгорнутим висловлюванням, тобто це ряд логічно побудованих речень. Найважливішу роль у даному процесі відіграє саме мова та її практичне застосування – мовлення.
Формування зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років можливе лише за комплексної взаємодія педагогів всіх напрямків дошкільної освіти, а це діяльність вихователя, вузьких спеціалістів та батьків сприятиме підвищенню якістю та ефективності роботи із формування зв’язного мовлення у дітей як молодшого так і старшого шкільного віку з обов’язковим врахуванням індивідуальних особливостей дитини.
Відмітимо, що в реаліях сьогодення процес формування зв’язного мовлення у дітей даного віку зазнає на своєму шляху досить багато перешкод, які гальмують навчально-виховний процес та викликають низку небажаних наслідків. Серед таких негативних наслідків варто виділити: неможливість дитини адаптувати у навколишньому середовищі (соціумі), неможливість дитиною налагоджувати зв’язки із своїми однолітками; відсутність бажання спілкуватися та приймати участь у спільних іграх; спостерігається важкість засвоєння рідної мови; спостерігається низький рівень опанування основ граматики; зменшується рівень успішності дитини. Саме тому актуальність нашого дослідження полягає у вивченні особливостей розвитку зв’язного мовлення дивлячись на сучасні тенденції у дошкільній освіті, а також дослідженні особливостей діяльності вихователів із дітьми віком 6-7 років в режимних моментах дитячих садочків [21, c. 338].
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та дослідити процес формування зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років та визначити особливості діяльності педагогів сучасних закладів дошкільної освіти.
Завдання дослідження:
1. Здійснити аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років.
2. Дослідити особливості розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах.
3. Виявити рівні розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років.
4. Дослідити зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах.
5. Показати динаміку розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років.
Об’єкт дослідження: процес формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку.
Предмет дослідження: особливості співпраці педагогів та дітей старшого дошкільного віку в рамках дії режимних процесів у сучасних дитячих садочках.
В ході дослідження нами були використанні наступні методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, абстрагування, узагальнення, спостереження, порівняння, графічна обробка матеріалів у табличних формах.
Структура роботи. Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел (27) та додатків. Загальний обсяг курсової роботи складає 32 сторінки.
Інші роботи з даної категорії: