0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль кінезіотерапії у розвитку та корекції мовленєвої функції у дітей (ID:1129643)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2022
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи кінезіотерапії у роботі із дітьми дошкільного віку спеціальних закладів освіти………………………………5 1.1. Сучасний стан вивчення кінезіотерапії у корекційній роботі із дітьми дошкільного віку…………………………………………………………………..5 1.2. Вплив кінезіотерапії на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами………………………………………………..8 РОЗДІЛ 2. Методи кінезіотерапії, які основні засоби корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку…………………………………………..11 2.1. Особливості проведення кінезіотерапії із дітьми дошкільного віку, що мають мовленнєві порушення: методики лікування…………………………...11 2.2. Напрямки застосування кінезіотерапії у корекційно-логопедичній роботі із дітьми дошкільного віку………………………………………………………15 2.3. Методи та прийоми кінезіотерапії у логопедичній роботі із дітьми з мовленнєвими порушеннями……………………………………………………18 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Ефективність подолання мовленнєвих порушень у дітей на пряму залежить від розвитку логопедичної науки та системи корекційно-розвиткового втручання, що передбачає наявність як традиційних так і інноваційних технологій, прийомів та методів роботи з дітьми. Одним із таких інноваційних методів, який на сьогодні досить активно використовується у роботі логопедів є – метод кінезіотерапії. Кінезіотерапія є методом фізичної реабілітації, яка базується на розробку спеціально-організованих рухів, активних та пасивних вправ, які використовуються з лікувальною метою. Зазвичай у корекційно-логопедичній роботі педагогів використовують окремі напрямки кінезіотерапії, серед яких: артикуляційна гімнастика, лікувальна фізкультура, коригуючі тренажери, лікувальна фізкультура та тейпування. Використання кінезіотерапії в системі комплексної корекційної роботи, що направлена на подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку надає можливість підвищити ефективність логопедичної роботи, а також поряд з цим позитивно впливає на розвиток нервово-м’язового апарату дитини, що в кінцевому результаті зміцнює фізичний стан здоров’я дитини. Зазначимо, для того щоб корекційна робота за використання методів кінезіотерапії була успішною потрібно створювати повноцінне предметно-розвивальне середовище, яке сприятиме формування дрібної моторики у дітей дошкільного віку. Неоцінену допомогу дошкільникам, які володіють мовленнєвими порушеннями є проведення корекційних занять за використання пробок, круп, прищіпок. Дані корекційні завдання допомагають логопеду сформувати у дитини координацію, тактильні відчуття а також розвинути інтерес до самих корекційних занять. Питання використання методу кінезіотерапії у корекційній роботі із дітьми дошкільного віку висвітлено у напрацюваннях: С. Д. Притиковська [20], Т. М. Дягтяренко [3, c. 61], М. К. Шеремет [24, c. 298], Г. І. Сизко [21] та інші. Мета дослідження: здійснити теоретичний аналіз проблеми використання кінезіотерапії у розвитку та корекції мовленнєвих функцій дітей дошкільного віку. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз сучасного стану вивчення кінезіотерапії у корекційній роботі із дітьми дошкільного віку. 2. Дослідити вплив кінезіотерапії на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. 3. Ознайомитися із особливостями проведення кінезіотерапії з дітьми дошкільного віку, що мають мовленнєві порушення: напрямки та методики лікування. 4. Розглянути методи та прийоми кінезіотерапії у логопедичній роботі із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Об’єкт дослідження: кінезіотерапія як засіб оптимізації мовленнєвих функцій у дітей. Предмет дослідження: методи та прийоми кінезіотерапії у логокорекційній роботі із дітьми дошкільного віку. Методи дослідження. Для досягнення поставлених завдань нами було використано систему взаємопов’язаних методів дослідження: аналіз, синтез, систематизація та узагальнення матеріалів джерел з дослідженої проблематики, графічна обробка матеріалів у табличних формах. Практичне значення. Матеріали нашого дослідження можуть бути корисними для вихователів, психологів, логопедів з метою ознайомлення із сучасними методиками лікування мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами кінезіотерапії. Структура роботи. Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної джерел і додатків.
Інші роботи з даної категорії: