0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика мовлення дітей з дезартрією (ID:1136724)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ 5 1.1. Визначення, історичний аналіз поняття дизартрія 5 1.3. Обстеження дітей з дизартрією, встановлення діагнозу 12 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МОТОРНИХ ФУНКЦІЙ У ДІТЕЙ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ 17 2.1. Методика обстеження дітей 17 2.2. Дослідження зорово-просторової організації рухів (проба Хеда ) 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 ДОДАТКИ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Стан фізичного та психічного здоров’я сучасної дитини в Україні набуває загальнодержавного характеру. Демографічний стан в країні сьогодні ще більше загострює проблему комплексних досліджень порушень розвитку, соціально - психологічної та медичної реабілітації даної категорії дітей. Комплексне дослідження порушень розвитку шляхом їх системного аналізу стає необхідною та загальнозначущою проблемою суспільства з огляду на факт стрімкого збільшення кількості дітей із порушеннями фізичного, психічного, інтелектуального, емоційного розвитку. У працях А. П. Анохіна, В. І. Бондаря, Л. С. Виготського, Л. В. Кузнєцова,В. В. Лебединського, В. І. Лубовського, О. Р. Лурія, І. В. Мамайчука, В. Г. Петрової, Т. В. Сак, В. М. Синьова, О. П. Хохліної, М. К. Шеремет та інших науковців комплексне дослідження порушень розвитку стає загальнозначущою проблемою суспільства з огляду на стрімке збільшення дітей із проблемами фізичного, психічного, емоційного розвитку, спричиненого впливом негативних екологічних, соціально-економічних, демографічних та внутрішніх біологічних чинників, які ускладнюють або практично унеможливлюють їхню соціально-психологічну адаптацію, входження в освітній простір і майбутнє професійне самовизначення. Актуальною ця проблема є для дошкільників із порушеннями мовлення, оскільки сьогодні в Україні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Факт збільшення кількості дітей дошкільного віку, котрі мають порушення мовленнєвого розвитку (Н. В. Вісневська,Н. В. Манько, В. М. Синьов, В. В. Тарасун, В. В. Тищенко, М. К. Шеремет та ін.), вимагає перегляду методів та форм виховання та навчання зазначеної категорії дітей. Сьогодні досить гострою проблемою логопедичної галузі є проблема дизартрії, корекція якої має важливе медико-педагогічне, психологічне та соціальне значення. У великій кількості науково-практичної логопедичної літератури досі не зустрічаються систематизовані дані про поширеність та ступінь прояву порушень голосу та просодики при різноманітних мовленнєвих вадах, у тому числі і дизартрії, а також про спеціальні корекційно-педагогічні заходи, спрямовані на попередження та корекцію розладів голосу в дітей з порушеннями мовлення. Відсутність подібної інформації призводить до того, що більшість логопедів-практиків не приділяють потрібної уваги нормалізації просодичних порушень у процесі корекції вад мовленнєвого розвитку. Мета роботи. Розглянути особливості мовлення дітей з дизартрією. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання:  проаналізувати визначення, історичний аналіз поняття дизартрія  дати клініко-психологічну характеристику дітям з дизартрією  розкрити обстеження дітей з дизартрією, встановлення діагнозу  експериментально дослідити стан моторних функцій дітей із дизартрією. Предмет дослідження-мовленнєві особливості дітей Об’єкт дослження-особливості мовлення дітей з дизартрією Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу,двох розділів,висновку,списку використаних джерел.