СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування звуковимови у дошкільників з дизартрією в ігровій діяльності (ID:1237483)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування звуковимови у дітей з дизартрією…………………………………………………………………......6 1.1. Дизартрія як мовленнєве порушення: класифікація, основні ознаки…6 1.2. Особливості мовленнєвого розвитку дошкільників з дизартрією…….11 1.3. Ігрова діяльність як засіб корекції звуковимови у дошкільників з дизартрією……………………………………………………………...……..18 Розділ 2. Емпіричне дослідження логопедичної роботи з формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією в ігровій діяльності…………………………………………………….………………25 2.1. Організація, основні принципи, цілі, завдання методики вивчення стану звуковимови у дітей старшого дошкільного віку…………………...25 2.2.Основні принципи, цілі, завдання, етапи логопедичної роботи з формування звуковимови у дошкільників з дизартрією в ігровій діяльності…………………………………………………………...…………26 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження…………………………….27 Висновки……………………………………………………………………...33 Список використаних джерел та літератури…………………………….38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета курсової роботи дослідити та експериментально обгрунтувати ефективність використання ігрової діяльності у процесі корекції звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією. Для виконання мети поставлені такі завдання: 1) охарактеризувати дизартрію як мовленнєве порушення, визначити її класифікацію та основні ознаки; 2) проаналізувати особливості мовленнєвого розвитку дошкільників із дизартрією; 3) дослідити ігрову діяльність як ефективний засіб корекції звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією; 4) провести емпіричне дослідження стану звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією; 5) розробити, обґрунтувати та впровадити методику логопедичної роботи з формування звуковимови у дошкільників із дизартрією через ігрову діяльність; 6) провести аналіз отриманих результатів дослідження та оцінити ефективність використання ігрових методів у корекції звуковимови у дітей із дизартрією. Об'єктом дослідження є процес формування звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією. Предмет дослідження є логопедичні методи та прийоми корекції звуковимови у дошкільників із дизартрією в умовах ігрової діяльності. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань нами була розроблена програма дослідження, реалізація якої передбачала використання комплексу загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз, синтез, класифікація, систематизація, контент аналіз, порівняння і узагальнення теоретичних та експериментальних даних та емпіричні методики. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості їх застосування у педагогічній діяльності закладів дошкільної освіти для ефективної організації роботи для корекції мовленнєвих порушень у дітей із дизартрією; впровадження ігрових методів у логопедичну роботу сприятиме підвищенню ефективності корекційного процесу та прискоренню мовленнєвого розвитку дітей із дизартрією; отримані результати можуть стати основою для подальших досліджень у сфері корекційної педагогіки, логопедії та дитячої нейропсихології. Структура дослідження. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів (що об’єднують п’ять підрозділів), висновків, списку використаних джерел, який налічує 30 найменувань.
Інші роботи з даної категорії: