0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ ЛОГОПЕДА ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:567299)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 23
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. КАЗКОТЕРАПІЯ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ ЛОГОПЕДА 1.1. Зміст корекційної роботи логопеда 1.2. Казкотерапія як вид арт-терапії 1.3. Роль казки у корекційно-виховній роботі логопеда РОЗДІЛ 2. РОБОТА З ТЕРАПЕВТИЧНОЮ КАЗКОЮ 2.1 Створення терапевтичної казки та робота з нею (теоретичний аспект) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. На сучасному етапі система спеціальної освіти в Україні має диференційовану мережу закладів для виховання і навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Останнім часом значно підвищився інтерес фахівців до проблем раннього вивчення, діагностики та попередження порушень мовленнєвого розвитку дітей. Це пояснюється тенденціями до збільшення кількості дітей із такими порушеннями. Для дитини з порушеннями мовлення потрібні особливі форми освітнього середовища: створення єдиного корекційно-розвивального простору і обладнання предметно-розвивального середовища, яке б стимулювало мовленнєвий і особистісний розвиток дитини. Освітні елементи такого середовища набувають специфічного корекційного змісту і потребують застосування відповідних засобів, методів, форм організації корекційно-виховного процесу [12]. Казка – найбільш універсальний комплексний метод впливу в корекційній роботі. Вона розвиває мовлення, позитивно налаштовує на вирішення проблем. [19] Потужні можливості казки як фольклорного жанру зумовлюють її терапевтичний ефект у різних ситуаціях. Казкотерапію розглядають і в освіті, і у вихованні, й у розвитку, і у тренінгах, і як інструмент психотерапії. Об’єкт дослідження: корекційно-виховна робота логопеда з дітьми дошкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія у корекційно-виховній роботі логопеда. Мета: вивчити особливості застосування казкотерапії у корекційній роботі логопеда з дітьми дошкільного віку. Завдання: - визначити зміст корекційної роботи логопеда; - визначити зміст казкотерапії як виду арт-терапії; - з’ясувати вплив казкотерапії на психоемоційний стан дитини та розвиток мовлення.
Інші роботи з даної категорії: