0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Уроки фізичної культури як засіб підвищення якості життя дітей з інтелектуальними порушеннями (ID:637215)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗМІСТУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 1.1 Особливості фізичного виховання дітей з інтелектуальними порушеннями 1.2 Феномен «інтелектуальні порушення» : сутність та її зміст 1.3 Педагогічні підходи в корекції рухових порушень дітей з порушеннями інтелектуального розвитку РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З УЧНЯМИ В УМОВАХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ ................. 17 2.1 Модель і методика дослідження занять фізичної культури, як засіб підвищення якості життя дітей з інтелектуальними порушеннями…………. 17 2.2 Дослідження рухової сфери осіб з особливостями інтелектуального розвитку засобами адаптивної фізичної культури 2.3 План – конспект уроку з лікувальної фізкультури РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2 Феномен «інтелектуальні порушення» : сутність та її зміст Інтелектуальні порушення – досить складна особливість перебігу розвитку дитини. Відомо, що інтелектуальні порушення – це системне порушення пізнавальної діяльності, що має зворотний – затримка психічного розвитку (ЗПР) – та незворотний характер. Сьогодні ми розглянемо питання, що стосуються інтелектуальних порушень незворотного характеру. Одна з першопричин виникнення таких інтелектуальних порушень – органічне ураження кори головного мозку, що має непрогресуючий характер, тому такі діти здатні до поступового пізнавального розвитку, хоча зі значними труднощами [3,с.143]. Інтелектуальні порушення в дитини залежно від інтенсивності ураження кори головного мозку можуть виявлятися різними якісними характеристиками прояву: від легкого ступеня (IQ 50–70) до помірного (IQ 35–49), тяжкого (IQ 25–49) та глибокого (IQ 24 та нижче) ступенів. Для визначення ефективних стратегій розвитку дитини батьки мають володіти інформацією, що може сприяти уточненню очікуваних результатів та виокремленню найбільш досконалих чинників, що мають привести до позитивних змін у розвитку дитини. Британські дослідники Д.Голдберг, С.Бенджемін, Ф.Крід виокремлюють три групи медичних (соматичних) проблем, характерних для розумово відсталих дітей : 1. Специфічні порушення. Наприклад, синдром Дауна здебільшого зустрічається з дефектами серцево(судинної системи, ожирінням, інфекційними хворобами органів дихання, кондуктивною глухотою, шкірними висипами, хронічним лімфолейкозом, хворобою Альцгеймера (що призводить до деменції, епілепсії та передчасної смерті), а також з найбільш значущим ураженням – гіпотерозом; 2. Загальні етіологічні фактори. Розумова відсталість переважно вказує на те, що головний мозок не функціонує нормально. Ця дисфункція може мати інші прояви, наприклад епілепсія, порушення сенсорної або моторної сфери (церебральний параліч), аутизм, гіперкінетичний синдром. Також підвищеним є ризик розвитку психічного
Інші роботи з даної категорії: