0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВІДНОВЛЕННЯ ПИСЬМА І ЧИТАННЯ ПРИ АКУСТИКО-ГНОСТИЧНІЙ СЕНСОРНІЙ АФАЗІЇ (ID:735565)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2021
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………..….3 РОЗДІЛ І. Теоретичні засади специфіки корекційної роботи з відновлення письма і читання при акустико-гностичній сенсорній афазії. 1.1 Сутність понять «писемне мовлення», «афазія», «акустико-гностична сенсорна афазія»………………………………………………..……5 1.2 Порушення писемного мовлення у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією………………………..…………..10 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження особливостей відновлення порушень писемного мовлення у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією. 2.1 Проведення та аналіз констатувального дослідження процесів письма та читання у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією………………………………………………………………………………14 2.2 Відновлення процесів письма та читання у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією………………………………………..22 Висновки……………………………………………………………………...30 Список використаних джерел…………………………………………….…31 Додатки…………………………………………………………………….…33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження. На сучасному етапі розвитку суспільства ми бачимо тенденцію до збільшення числа людей хворих на афазію. Частіше всього афазія виявляється у осіб після інсульту, та не менш часто після травм та пухлин головного мозку. Афазія виявляється у 28-40% хворих, які перенесли інсульт. Афазія - це системне порушення мовлення, унаслідок якого порушуються усі ланки мовлення, а також читання і письмо. Таке порушення як афазія, цікавило науковців у різні часи. Дослідженням афазії займалося багато вітчизняних та зарубіжних науковців, найвідоміші серед них: О. Лурія, П. Брока, К. Верніке, Э. Бейн, К. Гольштейн. Ця тема не втрачає свою актуальність і у наш час. Актуальним питанням для України постає орієнтація на передовий світовий досвід та міжнародні стандарти надання комплексної допомоги особам з особливими потребами, тому є потреба в реформуванні медичної та педагогічної реабілітації. Питання основ комплексної реабілітації осіб з афазією та засади корекційно-реабілітаційної діяльності розкриті у працях таких науковців як: В. Бондар, О. Глоба, В. Синьов, А. Шевцова та ін. На наш час, залишається багато питань з цієї теми, які потребують подальшого дослідження. Останнім часом, афазія все частіше виникає не тільки у дорослих, але й у дітей. Наукових даних про механізми порушень, симптоматику та можливості відновлення при дитячій афазії вкрай недостатньо, це є одним з питань, яке ще потрібно досліджувати. Також, недостатньою є розробка корекційних методик з подолання порушень писемного мовлення при афазії, це питання потребує подальшого дослідження. Тому, актуальність даної теми полягає у тому щo нa cучacнoму eтaпi дocлiджeння icнує гocтpa пpaктичнa нeoбxiднicть oбгpунтувaти тa удocкoнaлити ocoбливocтi poбoти з дітьми та дорослими для подолання порушень усного та писемного мовлення при афазії, що й обумовило вибір теми: «Відновлення письма і читання при акустико-гностичній сенсорній афазії». Мета: проведення діагностики та розробка методики відновлення процесів письма та читання у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • Аналіз наукової літератури з даної теми; • Визначити критеріальні показники стану сформованості процесів читання та письма; • Розробити модель відновлення писемного мовлення у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією; Об’єкт: писемне мовлення осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією. Предмет: методика відновлення письма і читання у осіб дорослого віку з акустико-гностичною сенсорною афазією. Практичне значення: Матеріали з дослідження можуть бути використані логопедами, корекційними педагогами, реабілітологами під час організації корекційно-реабілітаційної роботи з хворими, які страждають на афазію; можуть стати у нагоді у лікарнях, реабілітаційних; можуть бути впроваджені в лекційні курси предметів корекційної спрямованості для студентів спеціальності «Спеціальна освіта (логопедія)» у системі підвищення кваліфікації логопедів закладів охорони здоров’я та освіти.