0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1042953)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2023
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. Суб’єкт підприємницької діяльності – мале підприємство «ІСЛА». 2. Вид економічної діяльності – роздрібна торгівля. 3. Середньоспискова чисельність постійно працюючих – 13 чол. 4. Згідно наказу по підприємству про облікову політику на фінансовий рік встановлено, що: - Облік руху товарів здійснюється за цінами продажу; - Облік ТЗВ ведеться на окремому рахунку (рах. 289). Завдання 1. Скласти журнал реєстрації господарських операцій за листопад 201_ р. 2. Скласти розрахунок списання транспортних витрат. 3. Скласти розрахунок списання націнки на реалізовані товари за місяць. Журнал господарських операцій універсам «ІСЛА» за листопад 201_ р. № Зміст операції Сума загальна, грн. Бухгалтерський облік Кореспонденція рахунків Сума, грн. Д К 1 2 3 4 5 6 1 Оприбутковано від постачальника товари на підставі договору (сума без ПДВ) 95000 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної постачальника 95000*0,2 = 19000 19000 2 На підставі акта наданих послуг АТП відображено суму витрат з доставки товарів 9750 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної перевізника 9750*0,2 = 1950 1950 3 Оприбутковано тару під товарами від постачальника (сума без ПДВ) 7690 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної постачальника 7690*0,2 = 1538 1538 4 Відображено суму торговельної націнки на товар, що придбано 25250 5 Перераховано згідно виписки банку безготівковим розрахунком: а) - постачальнику за товари і тару 95000+19000+7690+1538 = 123228 123228 б) - перевізнику за перевезення товару 9750+1950 = 11700 11700 6 Внаслідок проведеної інвентаризації виявлено встановлену нестачу товарів в межах норм природного убутку 245 Списано ТЗВ, що відносяться до виявленої нестачі товарів 8 7 Списано на фінансовий результат виявлену нестачу 245+8 = 253 253 8 Видано з каси підзвітній особі кошти на купівлю товарів 90 9 Оприбутковано товари, що придбано підзвітною особою (без ПДВ) 85 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 85*0,2 = 17 17 10 Відображено суму торговельної націнки на товар, що придбано підзвітною особою 25 11 З каси погашена заборгованість перед підзвітною особою за перевитрачені кошти 90-85-17 = - 12 12 12 Відображено витрати на послуги рекламного агентства (без ПДВ) 425 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 425*0,2 = 85 85 13 Відображено дохід від реалізації товарів за готівку 320000 Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ від суми реалізації товарів 320000/6 = 53333,33 53333,33 14 Здано виручку через інкасатора 320000 Зараховано виручку на поточний рахунок 320000 15 Проведено нарахування амортизації на: а) - обладнання магазину 725 б) - обладнання офісу 540 16 Нарахована заробітна плата: а) - працівникам відділу продажу (збуту) 3590 б) - адміністрації 6600 17 На підставі розрахунків проведено нарахування єдиного соціального внеску на фонд оплати праці (22,0%) 3590*0,22 = 789,8 6600*0,22 = 1452 - працівникам відділу продажу (збуту) 789,8 - адміністрації 1452 18 Згідно виписки банку перераховано: - єдиний соціальний внесок за листопад 20 р. 789,8+1452 = 2241,8 2241,8 - податок на прибуток до бюджету 500 - податок на додану вартість до бюджету 1450 - рекламному агентству за послуги з реклами 425+85 = 510 510 19 Списано чистий дохід від реалізації товарів на фінансові результати 320000-53333,33 = 266666,67 266666,67 20 Списано витрати на фінансові результати: - Адміністративні 540+6600+1452 = 8592 8592 - витрати на збут 425+725+3590+789,8 = 5529,8 5529,8 21 Списано собівартість реалізованих товарів на підставі розрахунку бухгалтера (таблиця 3) 195600 22 Списано реалізовану торгову націнку на підставі розрахунку бухгалтера (таблиця 3) 71066,67 23 Списано транспортно-заготівельні витрати (таблиця 4) 20030,4 24 Списано на фінансовий результат собівартість реалізованих товарів 195600+20030,4 = 215630,4 215630,4 25 Нараховано податок на прибуток -253+266666,67-8592-5529,8-215630,4 = 36661,47 36661,47*0,18 = 6599,06 6599,06 26 Списано на фінансові результати податок на прибуток 6599,06 27 Списано суму нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) 36661,47-6599,06 = 30062,41 30062,41 2 Розрахунок списання націнки на реалізовані товари за місяць № з/п Показники Сума Рахунок 285 «Торгова націнка» 1. Залишок на початок місяця 2. Надійшло за місяць 3. Разом (1+2) Рахунок 28 «Товари» 4. Залишок на початок місяця 5. Надійшло за місяць 6. Разом (4+5) 7. Середній відсоток торгової націнки (3 : 6 * 100) 8. Сума реалізованої торгової націнки за місяць (сума реалізації товару * на рядок 7) 9. Собівартість реалізованого товару (сума реалізованого товару – рядок 8) Розрахунок списання транспортних витрат Показники Транспортні витрати за місяць Вартість товару 1. Залишок на початок місяця 2. Надійшло за місяць 3. Разом (1+2) 4. Середній відсоток транспортних витрат 5. Реалізовано за місяць 6. Залишок на кінець місяця
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Суб’єкт підприємницької діяльності – мале підприємство «ІСЛА». 2. Вид економічної діяльності – роздрібна торгівля. 3. Середньоспискова чисельність постійно працюючих – 13 чол. 4. Згідно наказу по підприємству про облікову політику на фінансовий рік встановлено, що: - Облік руху товарів здійснюється за цінами продажу; - Облік ТЗВ ведеться на окремому рахунку (рах. 289). Завдання 1. Скласти журнал реєстрації господарських операцій за листопад 201_ р. 2. Скласти розрахунок списання транспортних витрат. 3. Скласти розрахунок списання націнки на реалізовані товари за місяць. Журнал господарських операцій універсам «ІСЛА» за листопад 201_ р. № Зміст операції Сума загальна, грн. Бухгалтерський облік Кореспонденція рахунків Сума, грн. Д К 1 2 3 4 5 6 1 Оприбутковано від постачальника товари на підставі договору (сума без ПДВ) 95000 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної постачальника 95000*0,2 = 19000 19000 2 На підставі акта наданих послуг АТП відображено суму витрат з доставки товарів 9750 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної перевізника 9750*0,2 = 1950 1950 3 Оприбутковано тару під товарами від постачальника (сума без ПДВ) 7690 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ на підставі податкової накладної постачальника 7690*0,2 = 1538 1538 4 Відображено суму торговельної націнки на товар, що придбано 25250 5 Перераховано згідно виписки банку безготівковим розрахунком: а) - постачальнику за товари і тару 95000+19000+7690+1538 = 123228 123228 б) - перевізнику за перевезення товару 9750+1950 = 11700 11700 6 Внаслідок проведеної інвентаризації виявлено встановлену нестачу товарів в межах норм природного убутку 245 Списано ТЗВ, що відносяться до виявленої нестачі товарів 8 7 Списано на фінансовий результат виявлену нестачу 245+8 = 253 253 8 Видано з каси підзвітній особі кошти на купівлю товарів 90 9 Оприбутковано товари, що придбано підзвітною особою (без ПДВ) 85 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 85*0,2 = 17 17 10 Відображено суму торговельної націнки на товар, що придбано підзвітною особою 25 11 З каси погашена заборгованість перед підзвітною особою за перевитрачені кошти 90-85-17 = - 12 12 12 Відображено витрати на послуги рекламного агентства (без ПДВ) 425 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 425*0,2 = 85 85 13 Відображено дохід від реалізації товарів за готівку 320000 Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ від суми реалізації товарів 320000/6 = 53333,33 53333,33 14 Здано виручку через інкасатора 320000 Зараховано виручку на поточний рахунок 320000 15 Проведено нарахування амортизації на: а) - обладнання магазину 725 б) - обладнання офісу 540 16 Нарахована заробітна плата: а) - працівникам відділу продажу (збуту) 3590 б) - адміністрації 6600 17 На підставі розрахунків проведено нарахування єдиного соціального внеску на фонд оплати праці (22,0%) 3590*0,22 = 789,8 6600*0,22 = 1452 - працівникам відділу продажу (збуту) 789,8 - адміністрації 1452 18 Згідно виписки банку перераховано: - єдиний соціальний внесок за листопад 20 р. 789,8+1452 = 2241,8 2241,8 - податок на прибуток до бюджету 500 - податок на додану вартість до бюджету 1450 - рекламному агентству за послуги з реклами 425+85 = 510 510 19 Списано чистий дохід від реалізації товарів на фінансові результати 320000-53333,33 = 266666,67 266666,67 20 Списано витрати на фінансові результати: - Адміністративні 540+6600+1452 = 8592 8592 - витрати на збут 425+725+3590+789,8 = 5529,8 5529,8 21 Списано собівартість реалізованих товарів на підставі розрахунку бухгалтера (таблиця 3) 195600 22 Списано реалізовану торгову націнку на підставі розрахунку бухгалтера (таблиця 3) 71066,67 23 Списано транспортно-заготівельні витрати (таблиця 4) 20030,4 24 Списано на фінансовий результат собівартість реалізованих товарів 195600+20030,4 = 215630,4 215630,4 25 Нараховано податок на прибуток -253+266666,67-8592-5529,8-215630,4 = 36661,47 36661,47*0,18 = 6599,06 6599,06 26 Списано на фінансові результати податок на прибуток 6599,06 27 Списано суму нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) 36661,47-6599,06 = 30062,41 30062,41 2 Розрахунок списання націнки на реалізовані товари за місяць № з/п Показники Сума Рахунок 285 «Торгова націнка» 1. Залишок на початок місяця 2. Надійшло за місяць 3. Разом (1+2) Рахунок 28 «Товари» 4. Залишок на початок місяця 5. Надійшло за місяць 6. Разом (4+5) 7. Середній відсоток торгової націнки (3 : 6 * 100) 8. Сума реалізованої торгової націнки за місяць (сума реалізації товару * на рядок 7) 9. Собівартість реалізованого товару (сума реалізованого товару – рядок 8) Розрахунок списання транспортних витрат Показники Транспортні витрати за місяць Вартість товару 1. Залишок на початок місяця 2. Надійшло за місяць 3. Разом (1+2) 4. Середній відсоток транспортних витрат 5. Реалізовано за місяць 6. Залишок на кінець місяця