0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1042978)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 15
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. 1. Скласти кореспонденцію рахунків за всіма операціями за вересень 20___ року і записати їх в Журналі реєстрації господарських операцій, підрахувати підсумок сум. Вказати на обліковий регістр, де відбивається кожна операція. 2. Скласти розрахунок загальної суми адміністративних витрат. Завдання 2. 1. Відкрити синтетичні рахунки і записати в них залишки на 1 вересня 20 ___р. Рахунки слід розташовувати в порядку зростання номерів (10, 13, 20 і так далі). 2. Додатково відкрити рахунки 701, 791, 901, 92, за якими не було початкових залишків, але є обороти. 3. Записати операції за вересень 20__ р., вказавши їх номери згідно Журналу реєстрації. 4. Підрахувати і записати обороти по дебету і кредиту рахунків. 5.Підрахувати і записати залишки на 1 жовтня 20____ р. Завдання 3. 1. Відкрити рахунки аналітичного обліку до синтетичних рахунків 201 “Сировина і матеріали” і 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками”, записавши в них залишки на початок місяця. 2. Записати операції за місяць, вказавши їх номери і короткий зміст. 3. Підрахувати і записати залишки на кінець місяця. Завдання 4. 1. Скласти оборотні відомості за аналітичними рахунками до синтетичних рахунків 201 і 631. Провести звірку взаємопов'язаних показників: підсумки оборотної відомості за аналітичними рахунками звіряються з даними відповідного синтетичного рахунку. 2. Скласти оборотну відомість за синтетичними рахунками за вересень. Рахунки записати в порядку зростання номерів. Звірити підсумок оборотів за оборотною відомістю з підсумком Журналу реєстрації операцій. Форми оборотних відомостей наведені в бланках форм. 3. За даними оборотної відомості за синтетичними рахунками скласти баланс. ПОЧАТКОВІ ДАНІ 1. Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 201 “Сировина і матеріали” на 1 вересня 20____ р. № п/п Найменування Ед. вимірювання Ціна, грн. К-ть Сума, тис. грн. 1 Пиломатеріали м3 4000 65 260 2 Фарби шт. 400 300 120 РАЗОМ 380 Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками” на 1 вересня 20___ р № п/п Найменування постачальників Сума, тис. грн. 1 Ліспромгосп “Світанок” 44 2 АТ “Хімпром” 24 РАЗОМ 68 II. Залишки за синтетичними рахунками на 1 вересня 20___ р. № рах. Найменування рахунку Сума, тис. грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 10 Основні засоби 2360 131 Знос основних засобів 480 201 Сировина і матеріали 380 207 Запасні частини 24 23 Виробництво 40 26 Готова продукція 301 Каса 6 311 Поточний рахунок 36 361 Розрахунки з покупцями і замовниками 28 372 Розрахунки з підзвітними особами 2 39 Витрати майбутніх періодів 20 40 Статутний капітал 2200 441 Нерозподілений прибуток 60 46 Неоплачений капітал 80 471 Забезпечення виплат відпусток 8 601 Короткострокові позики банку 56 631 Розрахунки з постачальниками і підрядчиками 68 641 Розрахунки за податками 20 65 Розрахунки зі страхування 16 661 Розрахунки з оплати праці 60 685 Розрахунки з іншими кредиторами 8 РАЗОМ 2976 2976 III. Господарські операції за вересень 20___ р. № п/п Зміст операції Сума, тис. грн. Кореспонденція рахунків Обліковий регістр (ж-о., відомість) приватна Загальна Дт Кт 1 2 3 4 5 6 7 1 Поступило устаткування від засновників в рахунок внеску в Статутний капітал 2 Нарахований знос основних засобів загальногосподарського (административного) використання 3 Акцептуються рахунки постачальників за матеріали, що поступили і оприбутковані на склад: а) ліспромгоспу “Світанок” за пило- матеріали – 80 м3 по 1000 грн. за 1 м3 б) АТ “Хімпром” за фарбу – 400 банок по 100 грн. за 1 банку 80 40 4 Отриманий короткостроковий кредит банку 5 Списані матеріали на виготовлення книжкових шаф і полиць: а) пиломатеріали – 110 м3 по 1000 грн. за м3 б) фарба 320 банок по 100 грн. за банку 110 32 6 Списуються матеріали на адміністративні витрати – пиломатеріали 5 м3 по 1000 грн. 7 Утворений резерв для оплати відпусток виробничих робочих 8 Нарахована заробітна плата: а) робочим основного виробництва б) адмін.-управленческому персоналу 50 12 9 Нараховані відпускні робочим основного виробництва за рахунок резерву 10 Утриманий прибутковий податок із заробітної плати робочих і службовців 11 Проведені нарахування на соціальні заходи на зарплату: а) робочих основного виробництва б) адмін.-управленческого персоналу 4,4 1,1 12 Витрачені запасні частини для загальногосподарських потреб 13 Затверджений авансовий звіт Петрової А.С. на витрати на відрядження для загальногосподарських потреб 14 Списано в кінці місяця на адміністративні витрати частину витрат майбутніх періодів (передоплата за оренду адмін. приміщення) 15 Списані в кінці місяця на рахунок фінан- сових результатів адміністративні витрати 16 Випущена з основного виробництва і оприбуткована на склад готова продукція (шафи ) за фактичною собівартістю 17 Відвантажена готова продукція і відображений дохід від реалізації 18 Відображено податкове зобов'язання з ПДВ 19 Списаний дохід від реалізації на рахунок фінансових результатів 20 Списана собівартість реалізованої продукції з віднесенням на фінансові результати 21 Поступили грошові кошти за реалізовану продукцію 22 Поступило в касу підприємства з поточного рахунку для видачі заробітної плати та інших потреб 23 Видано з каси: а) заробітна плата робочим і службовцям б) під звіт 72 0,2 24 Нарахований податок на прибуток до бюджету 25 Списані на фінансовий результат витрати з податку на прибуток 26 Визначити і списати фінансовий результат основної діяльності підприємства 27 Перераховані до бюджету з поточного рахунку: а) податкові зобов'язання по ПДВ б) податок на прибуток в) податок з доходів фізичних осіб 28 Перераховано з поточного рахунку постачальникам за отримані матеріали: а) ліспромгоспу “Світанок” б) АТ “Хімпром” 85 45 29 Перераховані грошові кошти з поточного рахунку: а) відрахування на соціальні заходи б) різним кредиторам в) відсотки банку за отриманий короткостроковий кредит 4 1 0,32 Розрахунок суми адміністративних витрат до операції №15 № операції Статті витрат Сума, грн 8 Заробітна плата 11 Відрахування на соціальне страхування 13 Витрати на відрядження Канцелярські, почтово-телеграфні витрати і т.п. Утримання приміщень (ремонт, опалення, освітлення і т.п.) 6,12,14 Інші витрати (підписка на журнали, плата за оренду приміщень і т.п.) 2 Знос основних засобів Разом: Результат від реалізації готової продукції Реалізовано готової продукції, грн Чистий дохід від реалізації готової продукції (1-2) Фінансовий результат від реалізації готової продукції, грн. (4-5) За цінами реалізації За фактичною собівартістю Всього В т.ч. ПДВ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1. 1. Скласти кореспонденцію рахунків за всіма операціями за вересень 20___ року і записати їх в Журналі реєстрації господарських операцій, підрахувати підсумок сум. Вказати на обліковий регістр, де відбивається кожна операція. 2. Скласти розрахунок загальної суми адміністративних витрат. Завдання 2. 1. Відкрити синтетичні рахунки і записати в них залишки на 1 вересня 20 ___р. Рахунки слід розташовувати в порядку зростання номерів (10, 13, 20 і так далі). 2. Додатково відкрити рахунки 701, 791, 901, 92, за якими не було початкових залишків, але є обороти. 3. Записати операції за вересень 20__ р., вказавши їх номери згідно Журналу реєстрації. 4. Підрахувати і записати обороти по дебету і кредиту рахунків. 5.Підрахувати і записати залишки на 1 жовтня 20____ р. Завдання 3. 1. Відкрити рахунки аналітичного обліку до синтетичних рахунків 201 “Сировина і матеріали” і 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками”, записавши в них залишки на початок місяця. 2. Записати операції за місяць, вказавши їх номери і короткий зміст. 3. Підрахувати і записати залишки на кінець місяця. Завдання 4. 1. Скласти оборотні відомості за аналітичними рахунками до синтетичних рахунків 201 і 631. Провести звірку взаємопов'язаних показників: підсумки оборотної відомості за аналітичними рахунками звіряються з даними відповідного синтетичного рахунку. 2. Скласти оборотну відомість за синтетичними рахунками за вересень. Рахунки записати в порядку зростання номерів. Звірити підсумок оборотів за оборотною відомістю з підсумком Журналу реєстрації операцій. Форми оборотних відомостей наведені в бланках форм. 3. За даними оборотної відомості за синтетичними рахунками скласти баланс. ПОЧАТКОВІ ДАНІ 1. Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 201 “Сировина і матеріали” на 1 вересня 20____ р. № п/п Найменування Ед. вимірювання Ціна, грн. К-ть Сума, тис. грн. 1 Пиломатеріали м3 4000 65 260 2 Фарби шт. 400 300 120 РАЗОМ 380 Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками” на 1 вересня 20___ р № п/п Найменування постачальників Сума, тис. грн. 1 Ліспромгосп “Світанок” 44 2 АТ “Хімпром” 24 РАЗОМ 68 II. Залишки за синтетичними рахунками на 1 вересня 20___ р. № рах. Найменування рахунку Сума, тис. грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 10 Основні засоби 2360 131 Знос основних засобів 480 201 Сировина і матеріали 380 207 Запасні частини 24 23 Виробництво 40 26 Готова продукція 301 Каса 6 311 Поточний рахунок 36 361 Розрахунки з покупцями і замовниками 28 372 Розрахунки з підзвітними особами 2 39 Витрати майбутніх періодів 20 40 Статутний капітал 2200 441 Нерозподілений прибуток 60 46 Неоплачений капітал 80 471 Забезпечення виплат відпусток 8 601 Короткострокові позики банку 56 631 Розрахунки з постачальниками і підрядчиками 68 641 Розрахунки за податками 20 65 Розрахунки зі страхування 16 661 Розрахунки з оплати праці 60 685 Розрахунки з іншими кредиторами 8 РАЗОМ 2976 2976 III. Господарські операції за вересень 20___ р. № п/п Зміст операції Сума, тис. грн. Кореспонденція рахунків Обліковий регістр (ж-о., відомість) приватна Загальна Дт Кт 1 2 3 4 5 6 7 1 Поступило устаткування від засновників в рахунок внеску в Статутний капітал 2 Нарахований знос основних засобів загальногосподарського (административного) використання 3 Акцептуються рахунки постачальників за матеріали, що поступили і оприбутковані на склад: а) ліспромгоспу “Світанок” за пило- матеріали – 80 м3 по 1000 грн. за 1 м3 б) АТ “Хімпром” за фарбу – 400 банок по 100 грн. за 1 банку 80 40 4 Отриманий короткостроковий кредит банку 5 Списані матеріали на виготовлення книжкових шаф і полиць: а) пиломатеріали – 110 м3 по 1000 грн. за м3 б) фарба 320 банок по 100 грн. за банку 110 32 6 Списуються матеріали на адміністративні витрати – пиломатеріали 5 м3 по 1000 грн. 7 Утворений резерв для оплати відпусток виробничих робочих 8 Нарахована заробітна плата: а) робочим основного виробництва б) адмін.-управленческому персоналу 50 12 9 Нараховані відпускні робочим основного виробництва за рахунок резерву 10 Утриманий прибутковий податок із заробітної плати робочих і службовців 11 Проведені нарахування на соціальні заходи на зарплату: а) робочих основного виробництва б) адмін.-управленческого персоналу 4,4 1,1 12 Витрачені запасні частини для загальногосподарських потреб 13 Затверджений авансовий звіт Петрової А.С. на витрати на відрядження для загальногосподарських потреб 14 Списано в кінці місяця на адміністративні витрати частину витрат майбутніх періодів (передоплата за оренду адмін. приміщення) 15 Списані в кінці місяця на рахунок фінан- сових результатів адміністративні витрати 16 Випущена з основного виробництва і оприбуткована на склад готова продукція (шафи ) за фактичною собівартістю 17 Відвантажена готова продукція і відображений дохід від реалізації 18 Відображено податкове зобов'язання з ПДВ 19 Списаний дохід від реалізації на рахунок фінансових результатів 20 Списана собівартість реалізованої продукції з віднесенням на фінансові результати 21 Поступили грошові кошти за реалізовану продукцію 22 Поступило в касу підприємства з поточного рахунку для видачі заробітної плати та інших потреб 23 Видано з каси: а) заробітна плата робочим і службовцям б) під звіт 72 0,2 24 Нарахований податок на прибуток до бюджету 25 Списані на фінансовий результат витрати з податку на прибуток 26 Визначити і списати фінансовий результат основної діяльності підприємства 27 Перераховані до бюджету з поточного рахунку: а) податкові зобов'язання по ПДВ б) податок на прибуток в) податок з доходів фізичних осіб 28 Перераховано з поточного рахунку постачальникам за отримані матеріали: а) ліспромгоспу “Світанок” б) АТ “Хімпром” 85 45 29 Перераховані грошові кошти з поточного рахунку: а) відрахування на соціальні заходи б) різним кредиторам в) відсотки банку за отриманий короткостроковий кредит 4 1 0,32 Розрахунок суми адміністративних витрат до операції №15 № операції Статті витрат Сума, грн 8 Заробітна плата 11 Відрахування на соціальне страхування 13 Витрати на відрядження Канцелярські, почтово-телеграфні витрати і т.п. Утримання приміщень (ремонт, опалення, освітлення і т.п.) 6,12,14 Інші витрати (підписка на журнали, плата за оренду приміщень і т.п.) 2 Знос основних засобів Разом: Результат від реалізації готової продукції Реалізовано готової продукції, грн Чистий дохід від реалізації готової продукції (1-2) Фінансовий результат від реалізації готової продукції, грн. (4-5) За цінами реалізації За фактичною собівартістю Всього В т.ч. ПДВ