Зміст
Завдання 1.
1. Скласти кореспонденцію рахунків за всіма операціями за вересень 20___ року і записати їх в Журналі реєстрації господарських операцій, підрахувати підсумок сум. Вказати на обліковий регістр, де відбивається кожна операція.
2. Скласти розрахунок загальної суми адміністративних витрат.
Завдання 2.
1. Відкрити синтетичні рахунки і записати в них залишки на 1 вересня 20 ___р. Рахунки слід розташовувати в порядку зростання номерів (10, 13, 20 і так далі).
2. Додатково відкрити рахунки 701, 791, 901, 92, за якими не було початкових залишків, але є обороти.
3. Записати операції за вересень 20__ р., вказавши їх номери згідно Журналу реєстрації.
4. Підрахувати і записати обороти по дебету і кредиту рахунків.
5.Підрахувати і записати залишки на 1 жовтня 20____ р.
Завдання 3.
1. Відкрити рахунки аналітичного обліку до синтетичних рахунків 201 “Сировина і матеріали” і 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками”, записавши в них залишки на початок місяця.
2. Записати операції за місяць, вказавши їх номери і короткий зміст.
3. Підрахувати і записати залишки на кінець місяця.
Завдання 4.
1. Скласти оборотні відомості за аналітичними рахунками до синтетичних рахунків 201 і 631. Провести звірку взаємопов'язаних показників: підсумки оборотної відомості за аналітичними рахунками звіряються з даними відповідного синтетичного рахунку.
2. Скласти оборотну відомість за синтетичними рахунками за вересень. Рахунки записати в порядку зростання номерів. Звірити підсумок оборотів за оборотною відомістю з підсумком Журналу реєстрації операцій. Форми оборотних відомостей наведені в бланках форм.
3. За даними оборотної відомості за синтетичними рахунками скласти баланс.
ПОЧАТКОВІ ДАНІ
1. Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 201 “Сировина і матеріали” на 1 вересня 20____ р.
№ п/п Найменування Ед. вимірювання Ціна, грн. К-ть Сума, тис. грн.
1 Пиломатеріали м3 4000 65 260
2 Фарби шт. 400 300 120
РАЗОМ 380
Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 631 “Розрахунки з постачальниками і підрядчиками” на 1 вересня 20___ р
№ п/п Найменування постачальників Сума, тис. грн.
1 Ліспромгосп “Світанок” 44
2 АТ “Хімпром” 24
РАЗОМ 68
II. Залишки за синтетичними рахунками на 1 вересня 20___ р.
№ рах. Найменування рахунку Сума, тис. грн.
Дебет Кредит
1 2 3 4
10 Основні засоби 2360
131 Знос основних засобів 480
201 Сировина і матеріали 380
207 Запасні частини 24
23 Виробництво 40
26 Готова продукція
301 Каса 6
311 Поточний рахунок 36
361 Розрахунки з покупцями і замовниками 28
372 Розрахунки з підзвітними особами 2
39 Витрати майбутніх періодів 20
40 Статутний капітал 2200
441 Нерозподілений прибуток 60
46 Неоплачений капітал 80
471 Забезпечення виплат відпусток 8
601 Короткострокові позики банку 56
631 Розрахунки з постачальниками і підрядчиками 68
641 Розрахунки за податками 20
65 Розрахунки зі страхування 16
661 Розрахунки з оплати праці 60
685 Розрахунки з іншими кредиторами 8
РАЗОМ 2976 2976
III. Господарські операції за вересень 20___ р.
№ п/п
Зміст операції Сума, тис. грн. Кореспонденція рахунків Обліковий регістр
(ж-о., відомість)
приватна Загальна Дт Кт
1 2 3 4 5 6 7
1 Поступило устаткування від засновників в рахунок внеску в Статутний капітал
2 Нарахований знос основних засобів загальногосподарського (административного) використання
3 Акцептуються рахунки постачальників за матеріали, що поступили і оприбутковані на склад:
а) ліспромгоспу “Світанок” за пило- матеріали – 80 м3 по 1000 грн. за 1 м3
б) АТ “Хімпром” за фарбу – 400 банок по 100 грн. за 1 банку
80
40
4 Отриманий короткостроковий кредит банку
5 Списані матеріали на виготовлення книжкових шаф і полиць:
а) пиломатеріали – 110 м3 по 1000 грн. за м3
б) фарба 320 банок по 100 грн. за банку
110
32
6 Списуються матеріали на адміністративні витрати – пиломатеріали 5 м3 по 1000 грн.
7 Утворений резерв для оплати відпусток виробничих робочих
8 Нарахована заробітна плата:
а) робочим основного виробництва
б) адмін.-управленческому персоналу
50
12
9 Нараховані відпускні робочим основного виробництва за рахунок резерву
10 Утриманий прибутковий податок із заробітної плати робочих і службовців
11 Проведені нарахування на соціальні заходи на зарплату:
а) робочих основного виробництва
б) адмін.-управленческого персоналу
4,4
1,1
12 Витрачені запасні частини для загальногосподарських потреб
13 Затверджений авансовий звіт Петрової А.С. на витрати на відрядження для загальногосподарських потреб
14 Списано в кінці місяця на адміністративні витрати частину витрат майбутніх періодів (передоплата за оренду адмін. приміщення)
15 Списані в кінці місяця на рахунок фінан- сових результатів адміністративні витрати
16 Випущена з основного виробництва і оприбуткована на склад готова продукція (шафи ) за фактичною собівартістю
17 Відвантажена готова продукція і відображений дохід від реалізації
18 Відображено податкове зобов'язання з ПДВ
19 Списаний дохід від реалізації на рахунок фінансових результатів
20 Списана собівартість реалізованої продукції
з віднесенням на фінансові результати
21 Поступили грошові кошти за реалізовану продукцію
22 Поступило в касу підприємства з поточного рахунку для видачі заробітної плати та інших потреб
23 Видано з каси:
а) заробітна плата робочим і службовцям
б) під звіт
72
0,2
24 Нарахований податок на прибуток до бюджету
25 Списані на фінансовий результат витрати з податку на прибуток
26 Визначити і списати фінансовий результат основної діяльності підприємства
27 Перераховані до бюджету з поточного рахунку:
а) податкові зобов'язання по ПДВ
б) податок на прибуток
в) податок з доходів фізичних осіб
28 Перераховано з поточного рахунку постачальникам за отримані матеріали:
а) ліспромгоспу “Світанок”
б) АТ “Хімпром”
85
45
29 Перераховані грошові кошти з поточного рахунку:
а) відрахування на соціальні заходи
б) різним кредиторам
в) відсотки банку за отриманий короткостроковий кредит
4
1
0,32
Розрахунок суми адміністративних витрат до операції №15
№
операції Статті витрат Сума, грн
8 Заробітна плата
11 Відрахування на соціальне страхування
13 Витрати на відрядження
Канцелярські, почтово-телеграфні витрати і т.п.
Утримання приміщень (ремонт, опалення, освітлення і т.п.)
6,12,14 Інші витрати (підписка на журнали, плата за оренду приміщень і т.п.)
2 Знос основних засобів
Разом:
Результат від реалізації готової продукції
Реалізовано готової продукції, грн
Чистий дохід від реалізації готової продукції
(1-2) Фінансовий результат від реалізації готової продукції, грн.
(4-5)
За цінами реалізації За фактичною собівартістю
Всього В т.ч. ПДВ
1 2 3 4 5
Розрахунок податку на прибуток (оп.24) та фінансового результату від основної діяльності після оподаткування ( оп.26)
Чистий дохід від реалізації готової продукції (оп.19,
Дт701 Кт791) Собівартість реалізованої готової продукції
(оп.20,
Дт791 Кт901)
Адміністративні витрати, списані в кінці звітного періоду на рах.79 „Фінансові результати”
(оп.15,
Дт791 кт 92) Фінансовий результат основної діяльності до опадаткування
КО791 -ДО791
Сума податку на прибуток
(18%),грн.
(кол.4х0,25)
Фінансовий результат основної діяльності після опадаткування)
1 2 3 4(1-2-3) 5 6