0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1043234)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2023
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 – метод ідентифікованої собівартості Підприємство придбало в оптового постачальника партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн (у т. ч. ПДВ — 30 грн), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн (у т.ч. ПДВ — 35 грн). Продажну ціну товару «А» встановлено в розмірі 240 грн із ПДВ. У магазині використовується технологія штрихового кодування товару. За місяць було продано 9 шт. товару «А» із першої партії й 3 шт. товару «А» з другої партії. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 2 – метод середньозваженої собівартості На підприємстві станом на 01.04.21 р. значилося 1000 одиниць товару вартістю 300 грн за одиницю. 15.04.21 р. надійшло 100 одиниць того самого товару вартістю 360 грн за одиницю (без ПДВ), 20.04.21 р. надійшло 200 одиниць товару вартістю 400 грн за одиницю (без ПДВ). 15.04.21 р. було списано на реалізацію 1000 одиниць товару. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 3 - ФІФО На підприємстві станом на 01.04.21 р. значилося 1000 одиниць товару вартістю 300 грн за одиницю. 15.04.21 р. надійшло 100 одиниць того самого товару вартістю 360 грн за одиницю (без ПДВ). 20.04.21 р. надійшло 200 одиниць товару вартістю 400 грн за одиницю (без ПДВ). 15.04.21 р. було списано на реалізацію 1000 одиниць товару. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 4 – метод ціни продажу Підприємство придбало в оптового постачальника першу партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн із ПДВ (у т.ч. ПДВ — 30 грн), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн із ПДВ (у т.ч. ПДВ — 35 грн). Продажну ціну товару «А» установлено в розмірі 240 грн із ПДВ. За місяць було продано 9 шт. товару «А» із першої партії та 6 шт. товару «А» із другої партії. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 5 – нестача від інвентаризації Інвентаризаційна комісія під час проведення інвентаризації виявила на складі нестачу картоплі вагою 10 кг. Її первісна вартість — 4,50 грн за 1 кг. Усього на складі зберігалося 75 кг картоплі. Норми природного убутку картоплі (для зими) — 0,10%. Тобто гранично допустима норма природних втрат становить 7,5 кг (75 кг х 0,10%).Установлено, що в нестачі картоплі понад норми природного убутку винний матеріально відповідальний працівник. Винна особа компенсувала в касу підприємства завдані збитки. Задача 6 – надлишки У результаті проведеної інвентаризації на складі ТОВ «Панська комора» інвентаризаційна комісія встановила надлишок крупи гречаної вагою 145 кг. Також виявлено документи, що засвідчують придбання такої гречки в поточному періоді, але лише на 100 кг (згідно з ними первісна вартість гречки — 65 грн за 1 кг). На жаль, на 45 кг надлишкової гречки так і не було виявлено первинних документів, які б засвідчували її придбання. Тому виявлений бездокументальний надлишок гречки інвентаризаційна комісія запропонувала оприбуткувати за чистою вартістю реалізації — 75 грн за 1 кг.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1 – метод ідентифікованої собівартості Підприємство придбало в оптового постачальника партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн (у т. ч. ПДВ — 30 грн), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн (у т.ч. ПДВ — 35 грн). Продажну ціну товару «А» встановлено в розмірі 240 грн із ПДВ. У магазині використовується технологія штрихового кодування товару. За місяць було продано 9 шт. товару «А» із першої партії й 3 шт. товару «А» з другої партії. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 2 – метод середньозваженої собівартості На підприємстві станом на 01.04.21 р. значилося 1000 одиниць товару вартістю 300 грн за одиницю. 15.04.21 р. надійшло 100 одиниць того самого товару вартістю 360 грн за одиницю (без ПДВ), 20.04.21 р. надійшло 200 одиниць товару вартістю 400 грн за одиницю (без ПДВ). 15.04.21 р. було списано на реалізацію 1000 одиниць товару. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 3 - ФІФО На підприємстві станом на 01.04.21 р. значилося 1000 одиниць товару вартістю 300 грн за одиницю. 15.04.21 р. надійшло 100 одиниць того самого товару вартістю 360 грн за одиницю (без ПДВ). 20.04.21 р. надійшло 200 одиниць товару вартістю 400 грн за одиницю (без ПДВ). 15.04.21 р. було списано на реалізацію 1000 одиниць товару. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 4 – метод ціни продажу Підприємство придбало в оптового постачальника першу партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн із ПДВ (у т.ч. ПДВ — 30 грн), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн із ПДВ (у т.ч. ПДВ — 35 грн). Продажну ціну товару «А» установлено в розмірі 240 грн із ПДВ. За місяць було продано 9 шт. товару «А» із першої партії та 6 шт. товару «А» із другої партії. Завдання: розрахувати вартість вибулих товарів і вартість залишку. Задача 5 – нестача від інвентаризації Інвентаризаційна комісія під час проведення інвентаризації виявила на складі нестачу картоплі вагою 10 кг. Її первісна вартість — 4,50 грн за 1 кг. Усього на складі зберігалося 75 кг картоплі. Норми природного убутку картоплі (для зими) — 0,10%. Тобто гранично допустима норма природних втрат становить 7,5 кг (75 кг х 0,10%).Установлено, що в нестачі картоплі понад норми природного убутку винний матеріально відповідальний працівник. Винна особа компенсувала в касу підприємства завдані збитки. Задача 6 – надлишки У результаті проведеної інвентаризації на складі ТОВ «Панська комора» інвентаризаційна комісія встановила надлишок крупи гречаної вагою 145 кг. Також виявлено документи, що засвідчують придбання такої гречки в поточному періоді, але лише на 100 кг (згідно з ними первісна вартість гречки — 65 грн за 1 кг). На жаль, на 45 кг надлишкової гречки так і не було виявлено первинних документів, які б засвідчували її придбання. Тому виявлений бездокументальний надлишок гречки інвентаризаційна комісія запропонувала оприбуткувати за чистою вартістю реалізації — 75 грн за 1 кг.