Зміст
1. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено:
А) відомість обліку залишків матеріалів на складі;
Б) картку складського обліку матеріалів;
В) лімітно-забірна картка;
Г) інвентаризаційний опис.
2. Для узагальнення інформації про наявність і рух належних підприємству сировини і матеріалів застосовують рахунок:
А) Рахунок 201;
Б) Рахунок 21;
В) Рахунок 22;
Г) Рахунок 24;
3. Операція зі списання матеріалів на основне виробництво відображається кореспонденцією рахунків:
А) Дт39 - Кт201;
Б) Дт23 – Кт201;
В) Дт28 - Кт201;
Г) Дт201 – Кт24.
4. Операція з оприбуткування не використаних у виробництві матеріалів відображається кореспонденцією
А)Дт21 – Кт23;
Б)Дт201 – Кт23;
В) Дт201 – Кт372;
Г) Дт201 – Кт63.
5. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів в порядку пайових внесків, що передбачені установчими документами відображається кореспонденцією рахунків:
А)Дт201 – Кт41;
Б)Дт21 – Кт23;
В) Дт201 – Кт372;
Г) Дт201 – Кт63.
6. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів придбаних підзвітною особою відображається кореспонденцією рахунків:
А) Дт21 – Кт23;
Б)Дт201 – Кт23;
В) Дт201– Кт372;
Г) Дт201 – Кт63;
7. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено:
А) відомість обліку залишків матеріалів на складі;
Б) картку складського обліку матеріалів;
В) матеріальний звіт;
Г) лімітно-забірна картка.
8. Причинами виникнення недостач матеріалів можуть бути:
А) завищене списання на витрати виробництва;
Б) зниження якості, виявлене при прийманні матеріалів порівняно з документами постачальника;
В) розкрадання;
Г) неповне оприбуткування матеріалів від постачальника, з виробництва
9. Підготовка до визначення фактичної наявності сировини та матеріалів здійснюється:
А) напередодні проведення інвентаризації;
Б) самостійно МВО після оповіщення про проведення інвентаризації;
В) згідно оперативного плану проведення інвентаризації, комплексно за участю МВО і членів інвентаризаційної комісії;
Г) правильна відповідь відсутня.
10. Записи про фактичну наявність матеріальних цінностей, визначених попередньо, записуються в:
А) інвентаризаційний опис;
Б) інвентарні картки;
В) порівняльну відомість;
Г) робочий зошит члена інвентаризаційної комісії.
11. Операція щодо перерахування заборгованості постачальникам за сировину та матеріали відображається кореспонденцією рахунків:
А)Дт31 – Кт36;
Б)Дт36 – Кт31;
В)Дт30 – Кт31;
Г) Дт63 – Кт31.
12. Списання недостач сировини та матеріалів, що утворились внаслідок їх природного убутку проводиться за наявності наступних умов:
А) у разі виявлення недостачі після проведення технологічної стадії інвентаризаційного процесу;
Б) при наявності затверджених норм природного убутку;
В) у випадку непричетності матеріально відповідальної особи до утворення недостачі матеріальних цінностей;
Г) у випадку розкрадання матеріальних цінностей МВО.
13. Операція щодо списання сировини на виробництво відображається кореспонденцією рахунків:
А) Дт23 – Кт13;
Б) дт23 – Кт201;
В) Дт26 – Кт23;
Г) Дт24 – Кт23.
14. Колективна матеріальна відповідальність впроваджується у випадках:
А) наявності великого обсягу робіт по оприбуткуванню та відпуску сировини та матеріалів;
Б) неможливості розмежування матеріальної відповідальності кожного працівника;
В) наявності декількох місць зберігання сировини та матеріалів;
Г) неможливості укладання з кожним працівником персонального договору про повну матеріальну відповідальність.
15. Для оформлення приймання матеріалів, які мають кількісні та якісні розбіжності з даними супровідних документів постачальника необхідно:
А) скласти «Акт про приймання матеріалів» і відправити їх постачальнику;
Б) скласти «Акт про приймання матеріалів» , додати супровідні документи і передати: один до бухгалтерії для обліку руху матеріальних цінностей, а другий – відділу постачання або юридичному відділу для направлення листа-претензії постачальнику;
В) прийняти матеріальні цінності без акту але по прибутковому ордеру;
Г) правильна відповідь відсутня.
16. Строк дії довіреності на отримання матеріальних цінностей встановлюється:
А) на термін, який не перевищує 30 днів;
Б) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом;
В) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом, однак не більше як на 10 днів;
Г) на термін, який не перевищує 3 робочих днів.
17. Операція з виявлених нестач і втрат від псування матеріалів виявлених в процесі інвентаризації відображається кореспонденцією рахунків:
А) Дт947 – Кт201;
Б) Дт791 – Кт947;
В) Дт375 Кт719;
Г) Дт719 – Кт791.
18. Забороняється відпускати сировину та матеріали у випадках:
А) подання довіреності, виданої з порушенням встановленого порядку заповнення або з незаповненими реквізитами;
Б) подання довіреності, яка має виправлення і помарки, що не підтверджені підписами тих осіб, які підписали довіреність;
В) відсутності у довіреної особи вказаного у довіреності паспорта, або іншого документа, що засвідчує довірену особу;
Г) всі вище перелічені відповіді правильні.
19. Операція з оприбуткування на склад матеріалів, які виготовлені на підприємстві власними силами відображається кореспонденцією рахунків:
А) Дт21 – Кт23;
Б) Дт201 – Кт23;
В) Дт201 – Кт372;
Г) Дт201– Кт63.
20. Для обліку руху сировини на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено:
А) відомість обліку залишків матеріалів на складі;
Б) картку складського обліку матеріалів;
В) лімітно-забірна картка;
Г) інвентаризаційний опис.
3. Виконати завдання:
Завдання 1
Вартість матеріалів на початок місяця за купівельними цінами становить 80000 грн.; надійшло за місяць матеріалів на 120000 грн.
Транспортно – заготівельні витрати (ТЗВ) на початок місяця становлять 9600 грн., за місяць вони склали 13400 грн.
За місяць списано матеріалів за обліковими цінами на виробництво 74700 грн.
Необхідно:
Визначити суму транспортно – заготівельних витрат, яка буде віднесена на собівартість списаних на виробництво матеріалів, та відобразити на рахунках.
Завдання 2
Лишки сировини й матеріалів на складі становили 1404400 грн., транспортно – заготівельні витрати – 161 801 грн. За місяць надійшло матеріалів на 295600 грн., а транспортно – заготівельні витрати становили 28999 грн.
Протягом місяця було списано на виробництво матеріали на суму 1210608 грн.
Завдання:
Необхідно знайти суму ТЗВ на списані матеріали та відобразити її проводкою.