0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1044890)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 6
Рік виконання: 2024
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗАДАЧА №12 У звітному періоді сільськогосподарське публічне акціонерне товариство «Південний колос» придбало копіювальний апарат з передоплатою за 6120 грн (у тому числі податок на додану вартість 1020 грн). Підприємство здійснює обкладені ПДВ операції. Крім того, Президент на зустрічі з трудовим колективом, подарував ПАТ ноутбук. Його вартість 6000 грн. Комп'ютер використовується управлінським персоналом товариства. Метод нарахування амортизації на копіювальний апарат і ноутбук – прямолінійний, строк корисного використання (експлуатації) копіювального апарата 4 роки, ноутбука – 5 років. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій: ЗАДАЧА №13 Приватне підприємство «Компанія Агро-Альянс» під час проведення літнього ремонту офісу придбало бойлер (6420 грн, у тому числі ПДВ 1070 грн), газовий котел (7320 грн, у тому числі ПДВ 1220 грн) та іншу арматуру, необхідну для котельного обладнання (4200 грн, у тому числі ПДВ 700 грн). За монтаж котельного обладнання було сплачено 1200 грн, у тому числі ПДВ 200 грн. Вартісна межа для малоцінних необоротних матеріальних активів за наказом про облікову політику приватного підприємства «Компанія Агро-Альянс» 20000 грн. Визначити суми і кореспонденцію рахунків господарських операцій: ЗАДАЧА №16 Визначити кореспонденцію рахунків господарських операцій отримання і використання довгострокових кредитів банку: № з/п Зміст господарської операції Кореспондуючі рахунки Сума, грн. дебет кредит 1 Підприємством оплачено витрати з оформлення довгострокового кредиту (без урахування ПДВ) і віднесено до складу фінансових витрат 5000 5000 2 Віднесено до складу виданих забезпечень заставну вартість колісних тракторів та відображено в забалансовому обліку 120000 3 Зараховано на поточний рахунок підприємства суму довгострокового (на 36 місяців) банківського кредиту 90000 4 Переведено до складу поточних зобов'язань частину суми довгострокового кредиту, що підлягає погашенню протягом 12 місяців з дати балансу 30000 5 Проведено оплату постачальнику за обладнання механізованого зерносховища (використано кошти банківського кредиту за цільовим призначенням) 84000 6 Нараховано суму ПДВ (за наявності податкової накладної) 14000 7 Отримано від постачальника обладнання зерносховища 84000 8 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 14000 9 Нараховано щомісячну суму амортизації колісних тракторів, що знаходяться в заставі за кредитом 700 10 Нараховано проценти за банківським кредитом згідно з графіком за перший місяць користування кредитом 1000 11 Погашено частину поточної заборгованості за довгостроковими зобов'язаннями згідно з графіком за перший квартал 7500 12 Погашено заборгованість перед банком за нарахованими процентами за кредитом 1000 13 Списано на фінансові результати витрати: - з оформлення кредиту - сплати процентів за кредит 5000 1000 ЗАДАЧА №18 Визначити кореспонденцію рахунків та вказати первинні документи за даними: Первісна (балансова) вартість і сума накопиченої амортизації легкового автомобіля, який використовується адміністрацією підприємства, станом на 01.01.2017 р. становили 150 000 грн, залишкова вартість відповідно дорівнює нулю. Справедлива ціна автомобіля – 14 500 грн (без ПДВ). На підприємстві прийнято рішення про ліквідацію автомобіля (в результаті ліквідації підприємством були отримані запасні частини за чистою вартістю реалізації 3000 грн, які в подальшому були продані, вартість продажу – 3600 грн з ПДВ). ЗАДАЧА №19 Підприємство дооцінює об’єкт основних засобів (раніше об’єкт уцінювався). Його первісна уцінена вартість – 6 000 грн, знос – 5 500 грн, залишкова вартість – 500 грн. Справедлива вартість на дату переоцінки становить 2 500 грн. Сума уцінки цього об’єкта, яка в попередніх періодах була включена до складу витрат (субрахунок 975 «Уцінка необоротних активів і фінансових інвестицій»), дорівнює 1000 грн. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій, вказати первинні документи. ЗАДАЧА №22 Публічне акціонерне товариство «Прикордонник» придбало мобільний телефон для голови товариства Дротенка М.С. вартістю 8160 грн ( у тому числі податок на додану вартість 1360 грн). Згідно з обліковою політикою підприємства до малоцінних необоротних матеріальних активів належать предмети вартістю не вище 20000 грн, знос за якими нараховується в розмірі сто відсотків при введенні в експлуатацію. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій: ЗАДАЧА №23 У ТОВ «Південь» здійснено ремонт товарного складу. Проведено заміну вікон і дверей. Вартість виконаних робіт за актом становить 66 000 грн (у т. ч. ПДВ – 11 000 грн). Проведено повну заміну даху. Сума виконаних робіт за актом становить 72 000 грн (у т. ч. ПДВ – 12 000 грн). У технічному висновку фахівців зазначено, що заміна вікон, дверей не привела до збільшення майбутніх економічних вигід від використання будівлі. Усі роботи виконувалися підрядником ТОВ «Вимпел» після отримання ним 100 % передоплати. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій, вказати первинні документи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАДАЧА №12 У звітному періоді сільськогосподарське публічне акціонерне товариство «Південний колос» придбало копіювальний апарат з передоплатою за 6120 грн (у тому числі податок на додану вартість 1020 грн). Підприємство здійснює обкладені ПДВ операції. Крім того, Президент на зустрічі з трудовим колективом, подарував ПАТ ноутбук. Його вартість 6000 грн. Комп'ютер використовується управлінським персоналом товариства. Метод нарахування амортизації на копіювальний апарат і ноутбук – прямолінійний, строк корисного використання (експлуатації) копіювального апарата 4 роки, ноутбука – 5 років. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій: ЗАДАЧА №13 Приватне підприємство «Компанія Агро-Альянс» під час проведення літнього ремонту офісу придбало бойлер (6420 грн, у тому числі ПДВ 1070 грн), газовий котел (7320 грн, у тому числі ПДВ 1220 грн) та іншу арматуру, необхідну для котельного обладнання (4200 грн, у тому числі ПДВ 700 грн). За монтаж котельного обладнання було сплачено 1200 грн, у тому числі ПДВ 200 грн. Вартісна межа для малоцінних необоротних матеріальних активів за наказом про облікову політику приватного підприємства «Компанія Агро-Альянс» 20000 грн. Визначити суми і кореспонденцію рахунків господарських операцій: ЗАДАЧА №16 Визначити кореспонденцію рахунків господарських операцій отримання і використання довгострокових кредитів банку: № з/п Зміст господарської операції Кореспондуючі рахунки Сума, грн. дебет кредит 1 Підприємством оплачено витрати з оформлення довгострокового кредиту (без урахування ПДВ) і віднесено до складу фінансових витрат 5000 5000 2 Віднесено до складу виданих забезпечень заставну вартість колісних тракторів та відображено в забалансовому обліку 120000 3 Зараховано на поточний рахунок підприємства суму довгострокового (на 36 місяців) банківського кредиту 90000 4 Переведено до складу поточних зобов'язань частину суми довгострокового кредиту, що підлягає погашенню протягом 12 місяців з дати балансу 30000 5 Проведено оплату постачальнику за обладнання механізованого зерносховища (використано кошти банківського кредиту за цільовим призначенням) 84000 6 Нараховано суму ПДВ (за наявності податкової накладної) 14000 7 Отримано від постачальника обладнання зерносховища 84000 8 Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 14000 9 Нараховано щомісячну суму амортизації колісних тракторів, що знаходяться в заставі за кредитом 700 10 Нараховано проценти за банківським кредитом згідно з графіком за перший місяць користування кредитом 1000 11 Погашено частину поточної заборгованості за довгостроковими зобов'язаннями згідно з графіком за перший квартал 7500 12 Погашено заборгованість перед банком за нарахованими процентами за кредитом 1000 13 Списано на фінансові результати витрати: - з оформлення кредиту - сплати процентів за кредит 5000 1000 ЗАДАЧА №18 Визначити кореспонденцію рахунків та вказати первинні документи за даними: Первісна (балансова) вартість і сума накопиченої амортизації легкового автомобіля, який використовується адміністрацією підприємства, станом на 01.01.2017 р. становили 150 000 грн, залишкова вартість відповідно дорівнює нулю. Справедлива ціна автомобіля – 14 500 грн (без ПДВ). На підприємстві прийнято рішення про ліквідацію автомобіля (в результаті ліквідації підприємством були отримані запасні частини за чистою вартістю реалізації 3000 грн, які в подальшому були продані, вартість продажу – 3600 грн з ПДВ). ЗАДАЧА №19 Підприємство дооцінює об’єкт основних засобів (раніше об’єкт уцінювався). Його первісна уцінена вартість – 6 000 грн, знос – 5 500 грн, залишкова вартість – 500 грн. Справедлива вартість на дату переоцінки становить 2 500 грн. Сума уцінки цього об’єкта, яка в попередніх періодах була включена до складу витрат (субрахунок 975 «Уцінка необоротних активів і фінансових інвестицій»), дорівнює 1000 грн. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій, вказати первинні документи. ЗАДАЧА №22 Публічне акціонерне товариство «Прикордонник» придбало мобільний телефон для голови товариства Дротенка М.С. вартістю 8160 грн ( у тому числі податок на додану вартість 1360 грн). Згідно з обліковою політикою підприємства до малоцінних необоротних матеріальних активів належать предмети вартістю не вище 20000 грн, знос за якими нараховується в розмірі сто відсотків при введенні в експлуатацію. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій: ЗАДАЧА №23 У ТОВ «Південь» здійснено ремонт товарного складу. Проведено заміну вікон і дверей. Вартість виконаних робіт за актом становить 66 000 грн (у т. ч. ПДВ – 11 000 грн). Проведено повну заміну даху. Сума виконаних робіт за актом становить 72 000 грн (у т. ч. ПДВ – 12 000 грн). У технічному висновку фахівців зазначено, що заміна вікон, дверей не привела до збільшення майбутніх економічних вигід від використання будівлі. Усі роботи виконувалися підрядником ТОВ «Вимпел» після отримання ним 100 % передоплати. Визначити кореспонденцію рахунків і суми господарських операцій, вказати первинні документи.