Зміст
Задача 2.
Облік амортизації основних засобів.
Підприємство здійснює нарахування амортизації деревообробного токарного верстату ТК-80. Первісна вартість верстату – 10 000 грн. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 3 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Виконати підрахунок залишкової вартості та річних сум нарахованої амортизації верстату впродовж його терміну корисного використання (експлуатації) та відобразити в обліку операції з нарахування амортизації. Розв’язок представити у вигляді таблиці, яка складається з наступних стовпців: “Рік”, “Норма амортизації, кумулятивний коефіцієнт”, “Залишкова вартість на початок періоду, грн.” та “Сума нарахованої амортизації, грн.”
Таблиця - Вихідні
Дані
Метод нарахування амортизації Прискореного зменшення залишкової вартості
Ліквідаційна вартість 0
Термін корисного використання (експлуатації) верстату, років 7
Задача 5.
Облік вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво.
На складі підприємства знаходяться три види матеріалів: папір офсетний в рулонах, папір офсетний в листах і картон офсетний (ватман). Протягом січня 2018р. підприємство здійснює операції з надходження виробничих запасів і списання їх у виробництво. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 6 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Провести розрахунок вартості списаних у виробництво запасів за обраним згідно варіантом методом, відобразити в обліку операції з надходження та вибуття матеріалів.
Таблиця – Вихідні дані для розв’язування задачі з обліку вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво
Дані
Застосовуваний метод оцінки запасів при їх вибутті Середньозваженої собівартості
Система оцінка вибуття запасів для методу середньозваженої собівартості постійна
Залишок запасів на 01.01.2018 р.:
1. Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів 30
- вартість рулону, грн. 210
Сума, грн.
2. Папір офсетний в листах:
- кількість, пачок 20
- вартість пачки, грн. 170
Сума, грн.
3. Картон офсетний (ватман):
- кількість, пачок 20
- вартість пачки, грн. 200
Сума, грн.
Надходження 12.01.2018 р.:
Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів 10
- вартість рулону, грн. 215
Сума, грн.
2.Папір офсетний в листах:
- кількість пачок 10
- вартість пачки, грн. 160
Сума, грн.
3.Картон офсетний (ватман):
- кількість пачок 10
- вартість пачки, грн. 180
Сума, грн.
Надходження 18.01.2018 р.:
1.Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів -
- вартість рулону, грн.. -
Сума, грн. -
2. Папір офсетний в листах:
- кількість, пачок 15
- вартість пачки, грн. 165
Сума, грн.
3.Картон офсетний (ватман):
- кількість пачок 10
- вартість пачки, грн. 200
Сума, грн.
Списання у виробництво 21.01.2018 р.
1.Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів 35
- вартість рулону, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
2.Папір офсетний в листах:
- кількість, пачок 15
- вартість пачки, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
3.Картон офсетний (ватман):
- кількість, пачок 10
- вартість пачки, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
Надходження 24.01.2018 р.
1.Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів 15
- вартість рулону, грн. 215
Сума, грн.
2.Картон офсетний в листах:
- кількість, пачок 20
- вартість пачки, грн. 165
Сума, грн. 3300
3.Картон офсетний (ватман)
- кількість, пачок 10
- вартість пачки, грн. 200
Сума, грн.
Списання у виробництво 26.01.2018 р.:
1.Папір офсетний в рулонах:
- кількість, рулонів 12
- вартість рулону, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
2.Папір офсетний в листах:
- кількість, пачок 17
- вартість пачки, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
3.Картон офсетний (ватман):
- кількість, пачок 9
- вартість пачки, грн.
Залишок: ?
Сума, грн.
Задача 8.
Розрахунок ліміту каси.
Керівник підприємства прийняв рішення про встановлення ліміту каси на 01.01.2019р. на підставі розрахунку касових оборотів. На підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 10 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента.
Таблиця - Вихідні дані для розв’язування задачі з розрахунку ліміту каси
дані Значення
Характеристика підприємства підприємство, ліміт каси в якому встановлюється згідно з фактичними витратами готівки
Готівкові надходження підприємства (видатки) підприємства, грн. у
січні (12000)
лютому (3400)
березні (4300)
квітні (6700)
травні (4500)
червні (6890)
липні (3100)
серпні (2300)
вересні (3200)
жовтні (4100)
листопаді (3450)
грудні (1900)
Частка готівкових надходжень, одержаних з банків (готівкових видатків на виплату заробітної плати), у %
січні 27
лютому 25
березні 20
квітні 32
травні 28
червні 24
липні 23
серпні 30
вересні 25
жовтні 22
листопаді 24
грудні 30
Завдання. Здійснити розрахунок ліміту каси підприємства з врахуванням режиму і специфіки його роботи, віддаленості від банку та обсягу касових оборотів. Розрахунок представити у вигляді таблиць.
Розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі
Найменування показників фактично за три будь- які місяці поспіль з останніх дванадцяти, що передують строку встановлення (перегляду) ліміту каси
1. Готівкова виручка
2. Середньоденні надходження
3. Виплачено готівкою на різні потреби, в т.ч. на відрядження
4. Середньоденна видача готівки