0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виробнича практика (ID:116975)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 40
Рік виконання: 2016
Вартість: Договорная
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна характеристика підприємства​3 2. Аналіз обсягів виробництва та реалізації продукції (робіт, послуг)​6 3. Аналіз забезпеченості підприємства основними виробничими засобами​7 4. Аналіз використання трудових ресурсів на підприємстві​11 5. Аналіз забезпеченості підприємства предметами праці​15 6. Аналіз витрат та собівартості продукції (робіт, послуг) підприємства​17 7. Аналіз доходів підприємства​21 8. Аналіз фінансових результатів та рентабельності підприємства​22 9. Аналіз активів підприємства​24 10. Аналіз використання оборотних активів підприємства​26 11. Аналіз фінансового стану підприємства​31 Висновки​36 Список використаних джерел​40 Додатки​42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Загальна характеристика підприємства КП «Жилкомсервіс» розпочало свою роботу з 1 січня 2007 року, як один з механізмів реалізації програми реформування житлово-комунального господарства міста. Цілі створення підприємства: - cтворення загальноміської «служби єдиного замовника»; - впровадження конкурентних механізмів на ринку житлово-комунальних послуг м. Харкова; - створення системи жорсткого контролю якості житлово-комунальних послуг, що надаються жителям міста; - впровадження системи ефективного контролю за збором і витрачанням коштів у сфері житлово-комунального господарства міста. До складу підприємства входять районні філії та ділянки, які розташовуються в зручних і звичних для жителів міста місцях. Вся мережа з прийому та обслуговування населення оснащена і обладнана за єдиним стандартом. Створена в рамках підприємства система дозволяє здійснювати весь обмін інформацією в електронному вигляді, що дає можливість інформувати будь-якого жителя міста про вироблених йому нарахування та існуючої заборгованості (або переплати) за всіма видами послуг в будь-якому пункті прийому КП «Жилкомсервіс». Комунальне підприємство «Жилкомсервіс» засноване відповідно до Господарського кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про власність» та інших законодавчих актів України. Комунальне підприємство „ЖИЛКОМСЕРВІС» (надалі іменоване - «Підприємство»), належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова відповідно до рішення 4 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 26.07.2006 року № 69/06 «Про створення комунального підприємства «Жилкомсервіс». Підприємство створене з метою: 1. Здійснення функцій утримання на балансі, переданих йому за договором з власником житлових будинків, споруд та іншого майна. 2. Забезпечення належного рівня житлово-комунального обслуговування населення, створення відповідних умов для проживання. 3. Забезпечення схоронності і підвищення рівня благоустрою житлового фонду, який знаходиться на балансі підприємства. 4. Забезпечення безперебійної роботи технічного обладнання житлових будинків. 5. Забезпечення належного санітарного стану прибудинкової території і внутрішньобудинкових приміщень загального користування. 6. Забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди. Забезпечення безпечної експлуатації газового обладнання та опалювальних печей. 8. Забезпечення дотримання квартиронаймачами, власниками приватизованих квартир, орендарями та власниками нежилих приміщень обов’язків, передбачених відповідними договорами. Предметом діяльності Підприємства є: 1. Виконання функцій Замовника та Виконавця житлово-комунальних послуг. 2. Укладення договорів на обслуговування житлово-комунальними послугами споживачів з виконавцями послуг, контроль за якістю послуг і виконанням умов договорів. 3. Забезпечення експлуатації житлових будинків і споруд та об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормативами, нормами і правилами. 4. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду та інженерного забезпечення. 5. Управління, методичне керівництво і контроль за: - своєчасним проведенням та якістю чергових та позачергових оглядів житлових будинків; - своєчасним відбором житлових будинків, які потребують поточного і капітального ремонту;