СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1222858)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 4. «Облік процесу постачання» Таблиця 1. Залишки по синтетичним рахункам на початок звітного періоду Код рахунку Найменування господарських засобів та джерел Сума, грн 201 Сировина і матеріали 9300 311 Грошові кошти на поточному рахунку 35210 631 Кредиторська заборгованість за товари, роботи послуги 3970 661 Поточні зобов’язання за розрахунками за виплатами працівникам 330 372 Дебіторська заборгованість підзвітних осіб 94 Таблиця 2. Залишки по аналітичним рахункам до синтетичного рахунку «Сировина і матеріали» на початок звітного періоду Код рахунку Назва аналітичних рахунків Кількість Ціна Сума, грн 201 тзв Транспортно-заготівельні витрати 300 201/1 Залізо 10 100 1000 201/2 Алюміній 20 200 4000 201/3 Сталь 40 100 4000 201 Разом 9300 Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та відобразити на них наведені господарські операції, визначити сальдо на кінець звітного періоду Журнал реєстрації господарських операцій підприємства за звітний період № п/п Зміст господарської операції Дебет Кредит Сума, грн 1. Надійшли і оприбутковані на склад матеріали: 15 т заліза 18 т алюмінію Всього 1500 3600 5100 2. Відображено вартість доставки матеріалів постачальником 210 3. Нараховано заробітну плату за розвантаження працівниками матеріалів, які надійшли на склад 200 4. Нараховано ЄСВ на заробітну плату працівників, які розвантажували матеріали 44 5. Перераховано з поточного рахунку в оплату заборгованості постачальнику за матеріали та за доставку 5100+210 = 5310 5310 6. Надійшли і оприбутковані на склад матеріали: 5 т сталі 10 т заліза Всього 500 1000 1500 7. Відображено вартість доставки матеріалів постачальником 50 8. Відображено витрати підзвітної особи, пов’язані з доставкою матеріалів 30 9. Використано у виробництво матеріали: 5 т заліза 5 т алюмінію 5 т сталі Всього 500 1000 500 2000 10. Списано ТЗВ, що відносяться до списаних матеріалів 106,92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 4. «Облік процесу постачання» Таблиця 1. Залишки по синтетичним рахункам на початок звітного періоду Код рахунку Найменування господарських засобів та джерел Сума, грн 201 Сировина і матеріали 9300 311 Грошові кошти на поточному рахунку 35210 631 Кредиторська заборгованість за товари, роботи послуги 3970 661 Поточні зобов’язання за розрахунками за виплатами працівникам 330 372 Дебіторська заборгованість підзвітних осіб 94 Таблиця 2. Залишки по аналітичним рахункам до синтетичного рахунку «Сировина і матеріали» на початок звітного періоду Код рахунку Назва аналітичних рахунків Кількість Ціна Сума, грн 201 тзв Транспортно-заготівельні витрати 300 201/1 Залізо 10 100 1000 201/2 Алюміній 20 200 4000 201/3 Сталь 40 100 4000 201 Разом 9300 Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та відобразити на них наведені господарські операції, визначити сальдо на кінець звітного періоду Журнал реєстрації господарських операцій підприємства за звітний період № п/п Зміст господарської операції Дебет Кредит Сума, грн 1. Надійшли і оприбутковані на склад матеріали: 15 т заліза 18 т алюмінію Всього 1500 3600 5100 2. Відображено вартість доставки матеріалів постачальником 210 3. Нараховано заробітну плату за розвантаження працівниками матеріалів, які надійшли на склад 200 4. Нараховано ЄСВ на заробітну плату працівників, які розвантажували матеріали 44 5. Перераховано з поточного рахунку в оплату заборгованості постачальнику за матеріали та за доставку 5100+210 = 5310 5310 6. Надійшли і оприбутковані на склад матеріали: 5 т сталі 10 т заліза Всього 500 1000 1500 7. Відображено вартість доставки матеріалів постачальником 50 8. Відображено витрати підзвітної особи, пов’язані з доставкою матеріалів 30 9. Використано у виробництво матеріали: 5 т заліза 5 т алюмінію 5 т сталі Всього 500 1000 500 2000 10. Списано ТЗВ, що відносяться до списаних матеріалів 106,92