СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1225454)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Завдання для самостійної роботи 1. Виробниче підприємство “Ніка” виконало косметичний ремонт свого офісного приміщення власними силами. Для цього були витрачені шпалери, клей, фарба на загальну суму 16000 грн. Робітникам, які виконували ремонт була нарахована зарплата в сумі 8500 грн. Відрахування ЄСВ від загальної суми нарахованої зарплати потрібно визначити за діючою ставкою. Фарбування стелі здійснив запрошений майстер, вартість роботи якого склала 1850 грн. (ПДВ не передбачено) Оплата послуг майстра була виконана з каси. Необхідно відобразити в обліку здійснені господарські операції та визначити суму витрат, яку буде віднесено на фінансовий результат від основної діяльності. 2. Підприємство “Електросила” має наступні цехи: штампувальний, збиральний та лако-фарбовий. Для їх прибирання підприємство видало прибиральницям 5 оцинкованих відер, вартістю 42 грн. (у т.ч. ПДВ) за 1 шт. (термін служби – 2 роки), 2 швабри на загальну суму 75 грн. (у т.ч. (термін служби – 1,5 року), 4 пляшки миючого засобу за ціною 5,85 грн. за пляшку, 2 халати загальною вартістю 100 грн. Для миття вікон цехів було придбано нову драбину за 1100 грн. (у т.ч. ПДВ) (термін служби – 3 роки). Амортизація драбини за місяць склала 25,46 грн. Обліковою політикою підприємства передбачене 100 % нарахування амортизації малоцінних необоротних матеріальних активів при введенні їх до господарського обороту. За роботу прибиральницям була нарахована зарплата у сумі 2100 грн. Відрахування на соціальні заходи від фонду оплати праці прибиральниць склали 778 грн. Необхідно відобразити в обліку здійснені господарські операції та визначити суму загальновиробничих витрат, які будуть віднесені до складу виробничої собівартості готової продукції в повному обсязі. 3. На поточний рахунок приватного підприємства “Світло” (не платник ПДВ) у жовтні надійшла передоплата від покупця ТОВ “Азот” за продукцію в сумі 24 600 грн. В тому ж місяці відвантажено готову продукцію покупцю за рахунок передоплати на суму 21 000 грн. Виробнича собівартість реалізованої готової продукції 11 200 грн. Адміністративні витрати 4 900 грн. Залишок передоплати повернутий на поточний рахунок покупця. З поточного рахунка здійснена передоплата за транспортні послуги за доставку товарів покупцю у сумі 600 грн., і за рекламу у сумі 360 грн. На надані послуги складені акти виконаних робіт. Визначити фінансовий результат. Відобразити господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку. 4. Торгове підприємство “Олімп” в поточному місяці отримало наступні доходи (без ПДВ): від реалізації товарів у розмірі – 182000 грн., від здачі в операційну оренду складського приміщення у сумі 35000 грн., штраф від покупця за несвоєчасне виконання зобов’язань – 500 грн., від реалізації автомобіля – 45000 грн. Одночасно з отриманням доходів, підприємство відобразило наступні витрати: собівартість реалізованих товарів – 154000 грн., нестача товарів на складі на суму 1800 грн., собівартість реалізованого автомобіля – 40000 грн. Керівництво підприємства “Олімп” вирішило направити отриманий прибуток на поповнення резервного капіталу, а також на покриття збитку у сумі 25000 грн., отриманого у минулому звітному періоді. Необхідно відобразити в обліку списання доходів та витрат підприємства на фінансові результати та визначити розмір прибутку, який буде використано на поповнення резервного капіталу. 5. Необхідно: 1) закрити рахунок 79 "Фінансові результати"; 2) визначити фінансовий результат від реалізації продукції; 3) скласти відповідні бухгалтерські проводки. Дані для виконання: оприбутковано продукцію за фактичною собівартістю в сумі 10 200 грн.; відвантажено готову продукцію покупцю на суму 18 300 грн., у т. ч. ПДВ 3 050 грн., собівартість реалізованої продукції склала – 10200 грн., на поточний рахунок зараховано кошти від продажу продукції у сумі 18 300 грн., у т . ч. ПДВ списано витрати на збут в сумі 3 050 грн.; списано адміністративні витрати в сумі 2 220 грн. 6. Необхідно відобразити за допомогою бухгалтерських проводок на рахунку 79 "Фінансові результати" наведені операції. Дані для виконання: списано фактичну собівартість реалізованої готової продукції – 51450 грн.; списано адміністративні витрати – 8 650 грн.; списано витрати на збут – 3 210 грн.; списано чистий доход від реалізації готової продукції (відвантажено готову продукцію на суму 78 600 грн., у т. ч. ПДВ – 13 100 грн.); визначено фінансовий результат від реалізації готової продукції.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання для самостійної роботи 1. Виробниче підприємство “Ніка” виконало косметичний ремонт свого офісного приміщення власними силами. Для цього були витрачені шпалери, клей, фарба на загальну суму 16000 грн. Робітникам, які виконували ремонт була нарахована зарплата в сумі 8500 грн. Відрахування ЄСВ від загальної суми нарахованої зарплати потрібно визначити за діючою ставкою. Фарбування стелі здійснив запрошений майстер, вартість роботи якого склала 1850 грн. (ПДВ не передбачено) Оплата послуг майстра була виконана з каси. Необхідно відобразити в обліку здійснені господарські операції та визначити суму витрат, яку буде віднесено на фінансовий результат від основної діяльності. 2. Підприємство “Електросила” має наступні цехи: штампувальний, збиральний та лако-фарбовий. Для їх прибирання підприємство видало прибиральницям 5 оцинкованих відер, вартістю 42 грн. (у т.ч. ПДВ) за 1 шт. (термін служби – 2 роки), 2 швабри на загальну суму 75 грн. (у т.ч. (термін служби – 1,5 року), 4 пляшки миючого засобу за ціною 5,85 грн. за пляшку, 2 халати загальною вартістю 100 грн. Для миття вікон цехів було придбано нову драбину за 1100 грн. (у т.ч. ПДВ) (термін служби – 3 роки). Амортизація драбини за місяць склала 25,46 грн. Обліковою політикою підприємства передбачене 100 % нарахування амортизації малоцінних необоротних матеріальних активів при введенні їх до господарського обороту. За роботу прибиральницям була нарахована зарплата у сумі 2100 грн. Відрахування на соціальні заходи від фонду оплати праці прибиральниць склали 778 грн. Необхідно відобразити в обліку здійснені господарські операції та визначити суму загальновиробничих витрат, які будуть віднесені до складу виробничої собівартості готової продукції в повному обсязі. 3. На поточний рахунок приватного підприємства “Світло” (не платник ПДВ) у жовтні надійшла передоплата від покупця ТОВ “Азот” за продукцію в сумі 24 600 грн. В тому ж місяці відвантажено готову продукцію покупцю за рахунок передоплати на суму 21 000 грн. Виробнича собівартість реалізованої готової продукції 11 200 грн. Адміністративні витрати 4 900 грн. Залишок передоплати повернутий на поточний рахунок покупця. З поточного рахунка здійснена передоплата за транспортні послуги за доставку товарів покупцю у сумі 600 грн., і за рекламу у сумі 360 грн. На надані послуги складені акти виконаних робіт. Визначити фінансовий результат. Відобразити господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку. 4. Торгове підприємство “Олімп” в поточному місяці отримало наступні доходи (без ПДВ): від реалізації товарів у розмірі – 182000 грн., від здачі в операційну оренду складського приміщення у сумі 35000 грн., штраф від покупця за несвоєчасне виконання зобов’язань – 500 грн., від реалізації автомобіля – 45000 грн. Одночасно з отриманням доходів, підприємство відобразило наступні витрати: собівартість реалізованих товарів – 154000 грн., нестача товарів на складі на суму 1800 грн., собівартість реалізованого автомобіля – 40000 грн. Керівництво підприємства “Олімп” вирішило направити отриманий прибуток на поповнення резервного капіталу, а також на покриття збитку у сумі 25000 грн., отриманого у минулому звітному періоді. Необхідно відобразити в обліку списання доходів та витрат підприємства на фінансові результати та визначити розмір прибутку, який буде використано на поповнення резервного капіталу. 5. Необхідно: 1) закрити рахунок 79 "Фінансові результати"; 2) визначити фінансовий результат від реалізації продукції; 3) скласти відповідні бухгалтерські проводки. Дані для виконання: оприбутковано продукцію за фактичною собівартістю в сумі 10 200 грн.; відвантажено готову продукцію покупцю на суму 18 300 грн., у т. ч. ПДВ 3 050 грн., собівартість реалізованої продукції склала – 10200 грн., на поточний рахунок зараховано кошти від продажу продукції у сумі 18 300 грн., у т . ч. ПДВ списано витрати на збут в сумі 3 050 грн.; списано адміністративні витрати в сумі 2 220 грн. 6. Необхідно відобразити за допомогою бухгалтерських проводок на рахунку 79 "Фінансові результати" наведені операції. Дані для виконання: списано фактичну собівартість реалізованої готової продукції – 51450 грн.; списано адміністративні витрати – 8 650 грн.; списано витрати на збут – 3 210 грн.; списано чистий доход від реалізації готової продукції (відвантажено готову продукцію на суму 78 600 грн., у т. ч. ПДВ – 13 100 грн.); визначено фінансовий результат від реалізації готової продукції.