Зміст
Практичне завдання № 1
Розподілити ТЗВ на базі середнього відсотка та скласти проводки по господарських операціях.
Зміст статті Вартість палива, тис. грн. (без ПДВ) ТЗВ, тис. грн.
Залишок на початок місяця 120 20
Надійшло за місяць 60 60
Разом 120+60=180 20+60=80
80/180= 0,4444
Вибуло за місяць 270 270*0,4444= 120
Залишок на кінець місяця 180-270=90 80-120=40
Практичне завдання №2
Відобразити операції з реалізації готової продукції на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
10.10ххр. згідно договору купівлі-продажу № 133/09, на умовах наступної оплати, реалізовано ТОВ “Едем” декоративні подушки власного виробництва в кількості 145 шт. за ціною 205,35 грн. за одиницю + ПДВ. Собівартість реалізованих подушок – 20 485,24 грн. (відображено в день реалізації).
11.10.ххр. в рахунок оплати від ТОВ “Едем” отримано вексель на суму реалізованої продукції. 17.10.хх р. вексель оплачено в повній сумі, кошти отримано на поточний рахунок в банку.
Практичне завдання № 3
Первісна вартість обладнання 20 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 1000 грн. Нарахувати амортизацію основних засобів адміністративного призначення кумулятивним методом. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 4
Первісна вартість авто 15 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 200 грн. Нарахувати амортизацію нематеріальних активів збутового призначення методом прискореного зменшення залишкової вартості. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 5
Первісна вартість авто 200 00 грн., очікуваний строк служби – 4 роки, ліквідаційна вартість – 2500 грн. Нарахувати амортизацію основних засобів загальновиробничого призначення методом зменшення залишкової вартості. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 6
Нарахувати амортизацію основних засобів виробничого призначення виробничим методом, врахувавши загальний обсяг виготовленої продукції за 1 рік – 16 600 од., за 2 рік – 15 900 од., за 3 рік – 14 700 од., за 4 рік – 13 300 од. Первісна вартість авто 36 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 6 00 грн.
Практичне завдання №7
Відобразити операції по розрахунках з підзвітними особами на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
02.10.ххр. фінансовому директору Іванову В.П., згідно з наказом керівника підприємства, видано кошти в підзвіт на відрядження до м. Донецька в сумі 3 950,00 грн.
10.10.хх р. затверджено Звіт про використання коштів Іванова В.П., згідно якого:
• вартість проїзду до м. Донецька – 182,40 грн. (в т.ч. ПДВ);
• вартість проживання – 1 836,00 грн. (в т.ч. ПДВ);
• вартість проїзду до м. Києва – 182,40 (в т.ч. ПДВ);
• добові (за 6-ть днів) – визначити самостійно
Залишок невикористаної підзвітної суми 10.10.хх р. повернуто в касу підприємства.
Практичне завдання № 8
Відобразити операції по розрахунках з підзвітними особами на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
05.10.хх р. видано в підзвіт Совенку С.О. кошти на придбання офісного паперу, в сумі 1750,00 грн.
06.10.хх р. затверджено Звіт про використання коштів Совенка С.О., згідно якого: вартість придбаного офісного паперу – 744,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Залишок невикористаної підзвітної суми 06.10.хх р. повернуто в касу підприємства.
Практичне завдання № 9
Відобразити операції з реалізації готової продукції ТОВ “Альфа” на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
03.10.хх р. згідно договору купівлі-продажу № 131/09, на умовах наступної оплати, ТОВ “Альфа” реалізовано столи з натурального дерева в кількості 16 шт. за ціною 3512,00 грн. за одиницю + ПДВ. Собівартість реалізованих столів – 30 521,00 грн. (відображено в день реалізації).
07.10.хх р. на поточний рахунок в банку отримано оплату (повну) за реалізовані столи від покупця..
Практичне завдання № 10
Підприємство 02.01. 2012р. придбало облігації номінальною вартістю 50 000 грн. за 40 000 грн. Фіксована ставка відсотка за облігаціями – 9% річних. Облігації будуть погашені через 4 роки. Виплата відсотків здійснюється в кінці року. Розрахувати амортизовану собівартість за інвестиціями в облігації за кожен рік.
Практичне завдання № 11
Ввідобразити операції з надходження нематеріальних активів на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
03.10.ххр. отримано від ТОВ “Сервіс” комп’ютерну програму, вартість якої складає 2 850,00 грн. + ПДВ.
03.10.ххр. представником постачальника здійснено підключення та тестування комп’ютерної програми. Вартість отриманих послуг складає 1400,00 грн. + ПДВ.
04.10.ххр. введено в експлуатацію придбану комп’ютерну програму (в обліку класифікується як нематеріальний актив).
Практичне завдання № 12
Визначити вартість відпуску запасів за методом середньозваженої собівартості.
Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг
Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн.
1. Залишок на 01.10.п.р. 600 17,00
2. Надходження на 10.10.п.р. 400 12,50
разом
3. Вибуття на 11.10.п.р. 600
Залишок
4. Надходження 15.10.п.р. 900 14,00
разом
5. Вибуття на 25.10. п.р. 700
Залишок
Практичне завдання № 13
Визначити вартість відпуску запасів за методом ФІФО. Дані для виконання:
Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг
Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн.
1. Залишок на 01.10.п.р. 250 15,00
2. Надходження на 10.10.п.р. 350 11,50
3.Вибуття на 11.10.п.р. 400
Залишок
4.Надходження 15.10.п.р. 800 16,00
5. Вибуття на 25.10. п.р. 700
Залишок
Практичне завдання № 14
Визначити вартість відпуску запасів за методом ідентифікованої собівартості. Дані для виконання:
Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг
Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн.
1. Залишок на 01.10.п.р. 250 17,00
2. Надходження на 10.10.п.р. 350 11,50
3.Вибуття на 11.10.п.р. 400
4.Надходження 15.10.п.р. 800 11,00
5. Вибуття на 25.10. п.р. 700
6.Надходження 29.10.п.р. 500 10,50
7. Вибуття на 30.10. п.р. 600
Примітка:
11.10 – витрачено 200 кг. із залишку; решту – з першого надходження;
25.10 – витрачено 600 кг. із другого надходження; решту – з першого надходження;
30.10 – витрачено 500 кг. із третього надходження; решту – з другого надходження.
Практичне завдання № 15
Враховуючи розподіл витрат виробництва на підприємстві скласти бухгалтерські проведення для відображення собівартості готової продукції.
На підприємстві встановлено базу розподілу за нормальної потужності – 20 000 машино - годин. Загальновиробничі витрати за нормальної потужності – 120 000 грн., у т.ч. змінні – 80000 грн., постійні 40000 грн.
Фактична потужність за звітний період – 16000 машино-годин. Фактичні загальновиробничі витрати – 126 000 грн. в т.ч. змінні - 86 000 грн., постійні – 40000 грн.
Додаткові умови: залишок готової продукції на початок та кінець звітного періоду – 0,00 грн. прямі матеріальні витрати за звітний період склали – 25 000 грн.,
Прямі витрати на оплату праці – 10 000 грн., інші прямі витрати – 2000 грн. Згідно з чинним законодавством проведене нарахування на заробітну плату робітників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (38,45 %).
Практичне завдання № 16
Відобразити операції з надходження інших необоротних матеріальних активів на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
14.09.х р. отримано від ТОВ “Світанок” наступні види матеріальних цінностей (в обліку класифікуються як інші необоротні матеріальні активи):
• шафи для заготівельного цеху – 6 шт. за ціною 120 грн. за одиницю + ПДВ;
• стіл для офісу – 1 шт. за ціною 350 грн. за одиницю + ПДВ;
• шафа для офісу – 1 шт. за ціною 400 грн. за одиницю + ПДВ;
14.09.х р. отримані цінності передані в експлуатацію.
15.09.х р. перераховано з поточного рахунку в банку оплату (повну) ТОВ “Світанок” за отримані матеріальні цінності.
Практичне завдання № 17
Підприємство 02.01.2012 р. придбало облігації номінальною вартістю 50 000 грн. за 64 000 грн. Фіксована ставка відсотка за облігаціями – 8% річних. Облігації будуть погашені через 4 роки. Виплата відсотків здійснюється в кінці року. Розрахувати амортизацію за інвестиціями в облігації за кожен рік.
Практичне завдання № 18
Відобразити операції з надходження виробничих запасів на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
Згідно договору купівлі-продажу № 172/10 (на умовах наступної оплати) від ТОВ “Перемога” 07.10.хх р. отримано 80 шт. котушок ниток (номенклатурний номер 201003) за ціною 5,60 грн. за 1 котушку + ПДВ.
12.10.хх р. перераховано з поточного рахунку в банку оплату ТОВ “Перемога”.
Практичне завдання № 19
Відобразити операції з реалізації готової продукції ТОВ “Либідь” на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми
06.10хх р. згідно договору купівлі-продажу № 132/09 від ТОВ “Медіо-центр” отримано на поточний рахунок в банку попередню оплату в сумі 90 240,00 грн. (в т.ч. ПДВ) в рахунок майбутньої реалізації дверних блоків “Ялта” із шпону екзотичних порід дерева (без встановлення).
10.10.хх р. реалізовано покупцеві дверні блоки “Ялта” в кількості 20 шт. за ціною 3760,00 грн. за одиницю + ПДВ. Собівартість реалізованих дверних блоків – 48 880,00 грн. (відображено в день реалізації).
Практичне завдання № 20
Відобразити операції з ремонту об’єктів основних засобів на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми.
Підприємство для поточного ремонту автомобіля директора здійснило такі витрати:
матеріали – 230,00 грн.; паливо – 60,00 грн. За проведення ремонтних робіт нараховано заробітну плату робітникам – 1120,00 грн. Згідно з чинним законодавством проведене нарахування на заробітну плату робітників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (38,45 %).